بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

دشمن شناسی2

| يكشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۱۵ ق.ظ | ۰ نظر

🔴دشمنان واقعی را بشناسید 


ببینید استعمار و دشمنان به وسیله باستانگرایان چطور ایران را می خواهند تجزیه و نابود کنند:



💢💥به این گزارش توجه کنید :


هفته پیش ماموریت اهواز بودم. بررسی میدانی داشتیم. اکثر مردم #عرب_خوزستان از عصر قاجار و حتی قبل تر از اون زندگی ساده و توأم با فقر داشتند، ولی هیچ وقت به خاطر فقر، #شرف و #کرامت خودشون رو نفروختن.


⚠️⚠️ اما چند سالی هست که دسته دسته "برخی" جوونهای عرب خوزستان جذب #وهابیت شدند.


‼️⚠️اکثرشون از لج #کسانیکه به #عرب #توهین می کنند. میگن شیعه (شیعه نماها) به ما که عرب هستیم توهین می کنند ولی اونها (وهابیها) از ما هستن و به ما احترام میذارن. 


💢‼️روش #استعمارگران همین هست که از درون میزنن و از بیرون جذب میکنند.


💢‼️کسانی که به #عرب و به هر #قوم دیگه ای (مثل #ترک و...) توهین می کنن دارن خدمت به #استعمارگران میکنن



💢💥آقایان کوروش گرا ،و خانم های باستان پرست ، شما بزرگترین خدمت را دارید به #استعمار می کنید ، شما که دم از ایران می زنید ، ایران را به سمت تفرقه و تجزیه سوق می دهید 


💢💥به هموطنانمان از هر زبان و قومی که هستند توهین نکنید ، شرف و غیرت و عزت و ناموس این خاک با دستان زحمت کش همه ی اقوام حفظ شده ، کاری نکنید که مورد تنفر اقوام قرار بگیرید ، تا زمانی که خودتان را اصیل و #آریایی خطاب کرده و دیگران را کمتر از خود فرض کنید ، نه تنها #ایرانی نیستید بلکه دشمن ایران هستید ، این را بدانید هر چقدر اقوام از شما فاصله بگیرند شما در معرض #خطر و #آسیب بیشتری قرار دارید ، بیایید از #نژادپرستی و #تعصبات کاذب فاصله گرفته و به سوی برابری و برادری قدم برداریم.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی