بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

آنفلانزای نیویورکی

| سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۰۴ ب.ظ | ۱ نظر


آنفولانزای نیویورکی، چه می کند؟


آنفولانزای نیویورکی یک ویروس پنج لایه ای است:


1- نفرت از مردم : نفرت مردم نسبت به قومیت ها یی که در کنارشان هزاران سال زیسته اند، مانند قومیت های ترک ،‌ لر ،‌ عرب ، گیل ، فارس و ... است. که این بذر به راحتی با جوک ها و لطیفه ها کاشته می شود.


 


2-  نفرت علیه مسئولین: که در این حالت با پرداختن به یک پرونده فساد مالی یک شخصیت سیاسی (که از این دست پرونده ها در کشورهای دیگر و خود امریکا جزو قضایای معمولیست) ،‌ به قدری یأس و نا امیدی در میان  مردم ایجاد می کنند که همگان بر این باور شوند که تمام مسئولین(دقت کن! تمام مسئولین) کشور دزد و ناشی اند!واین تصور غلط را بوجود می آورند، درحالی که حقیقت غیر از این است...


 


3-نفرت علیه نظام : در این لایه تلاش بر این است که مردم نسبط به نظام بی اعتماد شوند،به هر طریق و شکلی


مانند مقایسه های منفی بی خود سایر کشورها با ایران. جالب اینکه وقتی همین مقایسه ها، به نفع ایران تمام می شد همین مقایسه گر ها میگفتند ایران را با بقیه مقایسه نکنید!


 


4-  نفرت از ایرانی بودن: با ساختن فیلم 300 توسط کمپانی صهیونیستی برادران وارنر و یا فیلم "آرگو" به این موضوع  پرداختند که ایرانیان مردمانی جنگ طلب و برهم زننده آرامش جهانی اند تا ایرانی از ایرانی بودن خویش احساس شرمندگی کند.


 


5-  نفرت علیه اسلام : نفرت علیه ایدئولوژی اساسی جمهوری اسلامی ایران که پنج سال است توسط غرب با جدیت در ایران و جهان دنبال می شود. به عنوان نمونه می توان به کاریکاتورهایی که در روزنامه های دانمارکی و نیویورکی از چهره پیامبر جلیل القدر اسلام (ص) به نمایش گذاشتند اشاره کرد . از موارد دیگر می توان به ساخت فیلمهای ضد اسلامی مانند فرار از فتنه ، ایجاد چهره هایی مانند القائده، ایجاد کمپین هایی در غرب موسوم به کمپین های امضاء ( پایگاهای اینترنتی آن فراوان است)  که در آن متنی با چنین مفهوم نوشته شده: ...که ای مردم جهان ما را به عنوان کسی که مسلمان است و از کشورهای پاکستان و عربستان و ایران و افغانستان و عراق و... آمده است نشناسید و ندانید بلکه ما را انسان بدانید و بشناسید ... و مردمان کشور های اسلامی به آنجا رفته و  زیر این طوق بندگی را امضاء می کنند. و این یک طرح بسیار خطرناک و آسیب پذیر است.


 


این استراتژی در موسسه آمریکن اینترپرایز (AmericanEnterprise Institute) توسط نو محافظه کاران در ایالات متحده طراحی و تدوین شده است. آن ها بر این باورند که اگر این ویروس پنج لایه در میان ایرانیان ایجاد شود انسجام و درهم تنیدگی آنان از هم خواهد پاشید. برای انجام و شروع این استراتژی آقای نیکلاس برنز درخواست بودجه 125میلیون دلاری را از کمسیون خزانه داری کنگره آمریکا درخواست کرده بود که با موافت نمایندگان در اختیار وی و مراجع ذیربط قرار گرفت.


 



 


امروز و با گذشت 9 سال از این واقعه، توانمندی این ویروس و فعالیت ناخواسته برخی جوانان در همین راستا بیش از پیش مشهود است.



نظرات  (۱)

عااااالی
پاسخ:
سپاسگذارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی