بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

خط واقعی امام

| جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر


🔶متن زیر را با دقت بخوانید...🔶


خط واقعی امام یعنی این...


🔵محمدجواد لاریجانى تعریف مى کرد:

روز قبل از دیدار امام با شواردنادزه ، پیش امام رفتیم و کلى از آداب دیپلماتیک و ابهت شوروى گفتیم تا بلکه امام کمى به قول خودش، دیپلماتیک تر عمل کند. هر چه به امام گفتیم که عرف دیپلماسى بر این است که شما در داخل اتاق باشید و آنها بعد ورود پیدا کنند، نپذیرفت. مى گفت اگر داخل اتاق باشم، باید موقع ورود آنها به احترام شان بلند شوم، و این براى اسلام و مسلمانان خوب نیست که در مقابل یک کافر چنین کنند.


🔵بالاخره امام پذیرفتند که حداقل چند کار را انجام بدهند و ما هم خوشحال رفتیم. روز بعد ما به اتفاق گروه روسى ، زودتر وارد اتاق شدیم و نشستیم. یکهو دیدیم صداى "خش خش" کشیدن دمپایى روى زمین شنیده شد و امام نه تنها لباس رسمى نپوشید و با همان قبا و عرق چین آمد، بلکه حتى با آنها دست هم نداد.

حالا این وسط حاج عیسى، خادم بیت امام هم چایى آورد و به جاى آنکه قندانى کنار آنها بگذارد، یکى یک عدد قند گذاشت کف دست شان که به خیال خوش، مابقى قندها را نجس نکنند. :)

بعد از اتمام جلسه هم باز امام بدون آنکه با آنها دست بدهد و خوش و بشى کند، والسلامى گفت و رفت. انگار نه انگار که این وزیرخارجه بزرگ ترین قدرت جهانى دنیا است!


🔵اگر فقط و فقط اگر به اندازه انگشتان دو دست، سیاستمدارانى شجاع و نترس و مقتدر مثل امام و آقا داشتیم، حالا نه مشکلى به نام "پرونده هسته اى" داشتیم و نه به تبع آن مشکل "تحریم ها"

🔵به قول شهید دیالمه : فریادهای امام خمینی انعکاس ناله‌های شبانه امام است شما ببیند اگر امام فریاد می‌کند، ریشه در ناله‌های شبانه دارد که این فریاد از درونش بیرون می‌آید. همین طور راحت نیست. خیلی‌ها فریاد می‌زنند هر فریادی اثرگذار نیست...



خط امام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی