بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

 

اعراب مسلمان در کمتر از 20 سال بر نیمی از جهان شناخته شده ان روز وارد شدند


باستانگرایان مدعی میشوند که اعراب با نیزه تازیانه و شمشیر مسلمانی را به ایران اوردند و نیز میگویند جنگهای ایران و روم صدها سال طول کشید و از زمان کورش تا به روزگار ظهور اسلام صدای برخورد شمشیر ها در ایران قطع نشده بود.

 آیا مردمی که 1200 سال با تمام تمدنهای شناخته شده زمان خود جنگیده اند ولی تسلیم هیچ کس، برای دورانی دراز نشده بودند، چگونه در زمانی کوتاه، چنانچه میگویند، بیگانگانی بی منزلت و تمدن ، چون اعراب مسلمان را بخود پذیرفتند و پس از 1400 سال هنوز نیز میپذیرند.


آیا در ضربه شمشیردعرب کدام نیرو پنهان بود که در شمشیر هخامنشیان و اشکانیان و ساسانیان و مقدونیان و رومیان و مغولان و تیموریان یافت نمیشد!؟


اگر باستانگرایان بجای توسل به اسناد جعلی نادرست، بجای نشستن. و اشک تمساح ریختن و بجای استفاده از کلمه شمشیر از واژه ایمان و اگاهی استفاده کنند انگاه درک تمام  تاریخ اسلام و اسلام در ایران ، برای آنان و دیگر هماندیشانشان سهل و میسر خواهد شد و نیاز به گریستن بیش از این بر احوال پریشان خویش را نخواهند داشت


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی