بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

چند خط برای مدیر شیشلیکی

| شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۱ ب.ظ | ۱ نظر



چند خط برای مدیر شیشلیکی


‎فرماندار ورامین در مراسم معارفه و همچنین دیدار با اصلاح طلبان اعلام کرده است که “من اهل شیشلیگ و کباب هستم و شفاف هم می گویم که با نان و پنیر نمی توانم کار کنم, از ماشین خوب سوار شدن هم ترسی ندارم”.


پی نوشت: اینکه رفتار و سلوک شما به عنوان یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی باید شبیه مردم عادی باشد بماند...

من فکر نمی کنم مدیری در کشور آنگونه که ایشان ادعا کرده اند با نان و پنیر کار کند. در نهایت این برادر بزرگوار را نصیحت می کنم که شیشلیک بخورید ولی اول از حقوق مشروع خود و نه مثل بعضی از بیت المال. ثانیا امیدوارم اندازه کالری شیشلیک و کباب هم برای مردم کار کنید.

سوال بنده از این مدیر شیشلیکی این است که آیا قبل از مدیریت درخشان تان هم شیشلیک گیرتان می آمد و یا به برکت خدمت به مردم شیشلیک خور شده اید؟



نظرات  (۱)

  • محمد آذرکار
  • تلخه بعضی حرفا امّا لازمه، ممنون

    سر بزنید: یاد امام زمان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی