بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

واقعیت پشت پرده ی فرگشت چیست؟

| يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر

"خواندن متن زیر بر همه ی خداباوران واجب است"


واقعیت پشت پرده ی فرگشت چیست؟



متن فوق العاده زیبای زیر در مجله ی آمریکایی فوربس(forbes) که از مشهورترین و معتبرترین مجلات آمریکا و جهان است منتشر شده است:


نویسنده ی این متن، مایکل اگنور (Michael Egnor ) پروفسور و معاون بخش جراحی مغز و اعصاب در دانشگاه ایالتی نیویورک است:


من به عنوان یک پزشک و جراح و استاد شیمی همیشه با تعریف داروین از پیدایش موجودات زنده مشکل داشتم هرچند که دانشمندان فرگشت گرا دائما اصرار داشتند ک پیدایش تمام انواع موجودات با جهش های اتفاقی و انتخاب طبیعی  قابل توضیح است.


بنابراین من این تئوری را پذیرفتم. هرچند متوجه باورهای مذهبی هم بودم اما فرضیه داروین هم گونه ای از باور و اعتقاد بود چون من بدون هیج مدرکی آن را پذیرفته بودم.( فرضیه ی داروین نوعی باور و ایمان است نه علم)


من کتاب "تکامل"  مایکل دنتون را مطالعه کردم که به صورت کلی بیان میکرد که شواهد زیستی برای تئوری فرگشت بسیار ضعیف تر از آن است که زیست شناسان فرگشت گرا ادعا میکنند.


من تمام منابع معتبر فرگشت گراها را مطالعه کردم...  از جانسون و ریچارد داوکینز ،ولز، برا، بهی، دنت و دامبسکی....   


خلاصه ی تمام چیزی که پیدا کردم این است که ادعا های فرگشت گرایان خیلی از شواهد علمی دور است....


فسیل های ثبت شده ظهور ناگهانی گونه های مختلف را نشان میدهند نه آنگونه که داروین پیش بینی کرده بود ( یعنی انتقال تدریجی از یک گونه به گونه ی دیگر)


فرضیه ی داروین هیچ پیوستگی را نشان نمیدهد، حتی قادر به توضیح چگونگی ایجاد یک تک مولکول با شواهد علمی از مواد پایه نیست. تمام کدهایی که ما در ژنوم مشاهده کردیم حاکی از نوعی طراحی هوشنمند است نه تصادف!!!  ابر مولکول های سلول ها مثل آنزیم بیش از حد پیچیده و کاربردی هستند که بخواهند با جهش های پی در پی ایجاد شوند!!!!


برای من همیشه جای سوال داشت که چرا دانشمندان تکامل گرا این چنین متعصب به چنین نظریه ی ضعیفی علاقه دارند.


به چه دلیل فرگشت گرایان هیچگاه از خود نمیپرسند که بر اساس تئوری داروین چگونه پیچیدگی حیرت انگیز مولکولی و مکانیزم درون سلولی قابل توجیه است؟؟؟


واقعا چرا فرگشت گراها ادعا میکنند ک طراحی هوشمند علم نیست و دائما اصرار میورزند که آن اشتباه است؟؟



چرا فرگشت گرایان دائما میگویند طراحی هوشمند علمی نیست درحالی ک هم فرگشت هم طراحی هوشمند هر دو سوال های مشترکی را در علم بی پاسخ گذاشته اند....( تئوری فرگشت به هیچ وجه علمی تر از طراحی هوشمند نیست)!!!!


 چرا فرگشت گرایان از شواهد زیادی که نشان دهنده ی وجود نوعی هدف و طراحی در ارگانهای زیستی است سخن نمیگویند؟؟؟؟؟


من دائما تلاش میکردم که بفهمم چرا زیست شناسان فرگشت گرا به این شدت به فرگشت علاقه مند هستند هرچند دائما تماسهای تهدید آمیزی مبنی بر اخراج شدن داشتم.... و درنهایت فهمیدم چرا فرگشت گرایان به این شدت به فرگشت علاقه دارند.....


اکثریت زیست شناسان فرگشت گرا  آتئیست(خداناباور) هستند....  در واقع حقیقت این است که کتمان و سرکوب طراحی هوشمند توسط فرگشت گرایان فقط به این خاطر بود که آن ها آتئیست(بیخدا) بودند.....


هرچند که بر همگان آشکار است که کارخانه ی سلول و مکانیزم ها و مواد موجود در آن همگی توسط خالقی هوشمند طراحی شده اند و ابدا هیچ گونه مدرکی دال بر ایجاد انها به صورت رندوم و تصادفی وجود ندارد...  هیچ فرایندی وجود ندارد ک به ما نشان دهد چنین چیزی ممکن است!!


داروینیست ها در تلاشند تا لباس و وجهه علمی به فرگشت بدهند در حالی که فرگشت نوعی دین هست نه علم؛ تئوری داروین از خاستگاه گونه ها توسط اندیشه آتئیسم(بیخدایی) ایجاد شده و آتئیستها از آن مانند اصول عقاید دینشان دفاع میکنند......


این متن که در مجله ی فوربس و به نویسندگی مایکل اگنور (Michael Egnor ) پروفسور و معاون بخش جراحی مغز و اعصاب در دانشگاه ایالتی نیویورک منتشر شده است را در لینک زیر ببینید:


http://www.forbes.com/2009/02/06/neurosurgeon-intelligent-design-opinions-darwin09_0205_michael_egnor.html


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی