بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

 دیدگاه خداناباوران پس از 30 سال به چالش کشیده شد:





◀️سایت علمی Phys.org خبر به چالش کشیده شدن دیدگاه خداناباوران در زمینه ی شکل‌گیری موجودات زنده پیچیده (موسوم به "جهان RNA") را 28 سپتامبر 2016 (18 روز پیش) اعلام کرد.





◀️خداناباروان به مدت 30 سال فرضیه ی "جهان RNA" را بررسی میکردند و درباره ی نحوه ی شکل‌گیری اولین موجودات زنده‌ی پیچیده معتقد بودند که یک سری از واکنش‌های شیمیایی منجر به شکل‌گیری مولکول‌های RNA-خودتکرار شده است, سپس این RNA تکامل پیدا کرده و منجر به ساخته شدن پروتئین و DNA شده است و سرانجام اولین موجودات زنده ی پیچیده ایجاد شدند.





◀️سرانجام بعد از 30 سال دانشمندان انستیتوی Scripps Research به شواهدی دست یافتند که نشان میدهد "برخلاف" اینکه تصور میشد ابتدا RNA شکل گرفته است و سپس این RNA تکامل یافته و DNA ایجاد شده, در واقع RNA و DNA همزمان با هم شکل گرفته اند( که مهر تاییدی است بر طراحی شدن DNA).





◀️ جالب اینکه در این مطلب دقیقا بر این موضوع تاکید شده که حتی اگر دانشمندان بخواهند بر دیدگاه قبلی خود یعنی "جهان RNA" پافشاری کنند, مجبورند بپذیرند که چیزی وجود داشته که به RNA کمک کرده است تا به جلو حرکت کند(چون به طور خود به خودی امکان پذیر نیست که RNA به DNA تکامل پیدا کند).



⏪این مطلب 28 سپتامبر 2016 یعنی 18 روز پیش در سایت علمی و قدرتمند Phys.org منتشر شده است:


http://phys.org/news/2016-09-scientists-evidence-alternate-theory-life.html


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی