بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

 

نقشه بسیار خطرناک هالیوود و رسانه های جهان برای پیاده روی اربعین 


⭕️ریل گذاری برای خنثی کردن پیاده رویِ اربعین، مهمترین عامل زمینه سازی ظهور


🔴 خلأ یک اثر هنری بین المللی برای معرفی حماسه عظیم اربعین  به مردم دنیا و کم کاری مسئولین فرهنگی



🔹هرساله حماسه باشکوه پیاده روی اربعین باشکوه تر می شود و میلیون ها مشتاق اباعبدالله از اقصی نقاط جهان با نژاد ها،ادیان و مذاهب مختلف با محوریت عشق و محبت به امام حسین(ع) در کنار هم جمع می شوند و صحنه ای باشکوه و  بسیار زیبا و بی نظیر از همدلی و محبت خلق می کنند ولی در کمال تعجب رسانه های جهان که مدعی جریان آزاد اطلاعات هستند این حماسه عظیم را بشدت و به طور بی سابقه ای سانسور می کنند.امسال نیز حماسه ای عظیم اربعین شکوهمندتر برپا خواهد شد و بی شک این حماسه مقدمه سازظهور منجی عالم بشریت (عج) است. 


🔸رسانه های غربی پس از ناکامی درعملیات سانسور کردن اکنون میخواهند اذهان جهانیان را از وقوع وماهیت این مراسم پرشکوه شیعی منحرف سازند! به همین جهت امسال در اقدامی با سابقه پروژه عظیم شبهه افکنی و سیاه نمایی مفاهیم اسلامی را باساخت سریالی به کارگردانی  یک زن یهودی امریکایی کلید زدند.


🔹داستان ازین قرار است که به تازگی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه خانم "کاترین بیگِلو" یکی از بانفوذ ترین کارگردانان یهودی هالیوود که  اولین کارگردان زن آمریکایی دارنده جایزه اسکار است  برای ساخت اثری درباره اربعین وارد عراق شده است! 


🔸کاترین بیگِلو، همسر سابق جیمز کامرون یکی از بانفوذترین و معروفترین کارگردانان هالیوود است و پیش تر جایزه اسکار  خویش را برای کارگردانی فیلم "محفظه رنج بار" که در جهت تروریست جلوه دادن مسلمانان عراق و توجیه حضور خون بار امریکا در عراق ساخته بود، دریافت کرده است.


🔹از نظر هالیوود این زن فمینیست بهترین گزینه برای ساخت این سریال جدید است، یکی به جهت روحیه اسلام ستیزی و سابقه آشنایی او از مسلمانان و شیعیان عراق و دیگر به جهت سابقه او از ساخت فیلم قبلی اش به نام «سی دقیقه پس از نیمه‌شب» که منجر به ایجاد رابطه عمیق این زن با سازمان جاسوسی آمریکا شده است. فیلمی درباره عملیات مخفی «سی.‌آی.ای» برای دست‌گیری یا کشتن اسامه بن‌لادن که همکاران بیگِلو در قسمت تحقیقات این فیلم بعدها افشا کردند  به دستور "لئون پانتا" مدیر وقت این سازمان کاترین بیگِلو دسترسی بی‌سابقه‌ای به اطلاعات محرمانه سازمان جاسوسی سیا پیدا کرد و در نتیجه این زن کارگردان باساخت فیلمش به خوبی اهداف این سازمان را پیاده کرده و صلاحیت خود را برای انجام پروژه های بزرگتر به اثبات رسانیده است. 


🔸بررسی های دقیق تر نشان داد که بودجه هنگفت این اثر در اصل مربوط به  سریال چندین قسمتی با نام "استخدام برای عملیات جهادی" برای  یکی از معروفترین شبکه های سریال آمریکا با نام " HBO" میباشد که به ظاهر پاسخیست بر این سوال که چه کسانی اعم از سنی و شیعه و به چه دلیل عضو عملیات های جهادی میشوند و در باطن، فیلم قصد تحریف مفهوم جهاد در اسلام و خصوصا مکتب تشیع و انطباق این مفهوم غلطش با عملیات های تروریستی جهان را دارد؛ البته هالیوود به منظور سرپوش نهادن بر این هدف شوم خود نام سریال را به " از سومالی تا مینه سوتا" تغییر داده است!


🔹رسانه های جهان در بی سابقه ترین پروپاگاندای رسانه ای، تا بحال حماسه عظیم و با شکوه پیاده روی اربعین را سانسور کردند حالا به یکباره هالیوود موثرترین ابزار اسلام هراسی در جهان تصمیم گرفته است با یکی از مهمترین کارگردانان اسلام ستیزش اثری درباره اربعین بسازد. 


 واقعا جای تاسف دارد که در طول این سال ها،  کارگردانان و مسئولان ما یک اثر بین المللی از این بزرگترین اجتماع صلح  آمیز  در جهان نساخته اند و با بی تفاوتی از کنار آن گذشته اند! و عرصه را بر معاندان دیرینه اسلام باز گذاشته اند ! پوشش عجیب همراه با خوشحالیِ رسانه های داخلی از این نقشه شوم هالیوود ازساخت پیاده روی اربعین واقعا تعجب برانگیز است!


✅ انتظار می رود رسانه ها برای مقابله با این نقشه برنامه یزی کرده و با مطالبه از مسئولین سینمایی کشور و کارگردانان عزیزمان آنها را متقاعد به ساخت چندین اثر با کیفیت بین المللی نمایند و همچنین برنامه ریزی دقیقی برای راهنمایی زائران و محبین اهل بیت در سراسر جهان داشته و راهکاهای موثر برای معرفی درست این حماسه عظیم به مردم جهان و مقابله با انحراف آن را در شبکه های اجتماعی آموزش دهند.


✅جا دارد برای مقابله با این نقشه خطرناک همه محبان امام حسین(ع)  وقت مشخصی برای معرفی صحیح پیاده روی اربعین به جهانیان  بگذارند.درست است که مسیر اباعبدالله(ع) سراسر نور است و ایشان کشتی نجاتی است که  محبانش را به این وادی هدایت خواهد کرد اما بر ماست که برای مقابله با این نقشه به هوش باشیم و عرصه را بر آنان ببندیم.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی