بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)



 خرج برای زیارت اربعین یا شصت میلیون دلار  واردات لوازم آرایشی،آنهم فقط در شش ماه! 


 همانطور که انتظار می رفت هم اکنون برخی افراد به ظاهر وطن پرست اما دلشیفته نوکری کدخدا،در فضای_مجازی و شبکه های اجتماعی این چنین عقده گشایی میکنند که چرا بجای خرج برای سفر زیارتی و دادن پول به عربها، برای فقرای خودمان خرج نمی کنیم، هرچند این موضوع دیگر نخ نما و تکراری شده است اما... اما پرسش اینجاست این روشنفکرنماهای وهابی مسلک چرا فقط وقتی به اینجا میرسند، دلشان برای فقرا می سوزد و نسبت به آمار بالای واردات و مصرف لوازم آرایشی در کشور سکوت اختیار کرده اند و کمپین راه نمی اندازند؟!!


آماری تکان دهنده از میزان واردات لوازم_آرایشی ، فقط در ظرف شش ماه 


به گزارش ایرنا، آمارهای گمرکی نشان می دهد در شش ماهه اول امسال 53 هزار و 629 کیلوگرم انواع لوازم آرایش لب وارد کشور شده که ارزش آن در مجموع 954 هزار و 124 دلار و معادل بیش از دو میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است.


✅موارد:

1 واردات 14میلیارد تومان لاک

در شش ماهه اول سال جاری در مجموع 647 هزار و 378 کیلوگرم انواع «فرآورده های آرایش ناخن دست و پا»به ارزش 5 میلیون و 451 هزار و 660 دلار وارد کشور شده است.

آمار واردات لوازم آرایشی ناخن به کشور در فصول بهار و تابستان نشان می دهد که ارزش واردات این محصول نزدیک به 16 میلیارد تومان بوده است.


2_لوازم آرایشی (البته در کتاب فرآورده آرایشی که منظور مواد است، نامگذاری شده) در ردیف 3304 (مثل ماتیک، لاک ناخن، ریمل، ...)طبقه بندی می شود و دارای 26 درصد حقوق ورودی است و چون جزء گروه یک می باشد، با ارز متقاضی (آزاد) و سود بازرگانی دو برابر قابل ورود است، لذا حقوق ورودی آن 48 درصد است که 9 درصد هم مالیات ارزش افزوده به آن اضافه می شود. 


3_اینکه ایران دومین مصرف_کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه و هفتمین کشور در جهان است زمانی از اهمیت دو چندان برخوردار می شود که بدانیم زنان ایرانی به نسبت زنان خاورمیانه سهم 2.1 میلیارد دلار از بازار 7.2 میلیارد دلاری فروش لوازم آرایشی در خاورمیانه را در اختیار دارند و به عبارتی خریدار یک سوم لوازم آرایشی در بازار خاورمیانه هستند. 



 لینک خبر:

ایرنا - واردات 60 میلیون دلاری لوازم آرایشی و بهداشتی در نیمه اول سال


http://www.irna.ir/fa/News/81795211/



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی