بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)



 آیا روز 7 آبان، مقدمه‌ای برای نابودی ایران است؟! 


 29 اکتبر، مصادف با 7 آبان، طبق اسناد بین النهرینی، روز آزادیِ یهودیان از اسارت بابیلون است. با این وجود عده‌ای این روز را روز کورش هخامنشی نامیده‌اند و آن را جشن می‌گیرند. پیش‌تر برخی مدعی بودند که این روز، روز جهانی کورش است! حتی مدعی بودند که این روز در تقویم همه کشورها ثبت شده، جز در تقویم ایران! و مغرضانه یا ساده‌لوحانه این دروغ را ابزاری برای تبلیغ علیه «خود» به کار میگیرند. در حالیکه چنین روزی در تقویم هیچ کشوری ثبت نشده و در هیچ سازمان بین المللی مورد قبول نیست. 


 همچنین پیرامون دست‌های پشتِ پرده که به تبلیغ و ترویج این روز (7 آبان) می‌پردازند نیز اشاراتی صریح وجود دارد که استعمارگران، در پیِ ایجاد دگرگونی در مؤلفه‌های هویتی ایرانیان هستند و کورش را به عنوان یک «آلتِ دست» به کار گرفته‌اند و آن را بازیچه قرار داده؛ عده‌ای ساده‌لوح (که خود را وطن‌پرست می‌دانند) نیز در این میدان به رقص درآمدند. 


 جالب‌تر از همه این سخنان، یادداشت جاش گِلِرنتِر (Josh Gelernter) خبرنگار و نویسنده صهیونیست در نشریه National Review است که در تاریخ 5 نوامبر 2016 منتشر شد! در ادامه مروری بر این یادداشت خواهیم داشت:


این یادداشت با این جمله آغاز شد: «خبرهای خوب از ایران؟» و در ادامه نیز آمده است: اعتراض‌های جدید به تجدیدنظرطلبان امید داد! 


New protests give reformers hope !!!


در ادامه نوشت: «روحِ [اغتشاشات] سال 2009 هنوز نمرده است. هفته گذشته (29 اکتبر) هزاران ایرانی در مقبره کورش گِرد هم آمدند برای اینکه به رژیم اعتراض کنند.» همچنین این نویسنده صهیونیست پس از بیان این عبارات،با کلماتی چاپلوسانه کورش هخامنشی را یک شاه خیرخواه و نوآور نامید و رسماً اعلام کرد که کورش یک صهیونیست بود که اسیران یهودی را آزاد کرد:


But a Zionist who famously emancipated the Jewish slaves of Babylon and repatriated them to Israel.


این نویسنده صهیونیست با اشاره با شعارهای برخی در این روز از جمله «آزادی اندیشه، با ریش و پشم نمیشه» و «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» و همچنین شعار «سوریه را رها کن، فکری به حال ما کن» به رئیس جمهوری بعدی امریکا پیشنهاد کرد که برای رسیدن به هدف، از این فرصت استفاده کرده و تا می‌تواند آن را شعله‌_ورتر کند.


 متن انگلیسی این بخش از گزارش چنین است:


.It will be up to the next president to protect it, and stoke it as much as he can


 آنچه سران استکبار در پی آن هستند، تشکیل خاور میانه جدید (New Middle East / Nouveau Moyen-Orient) است. کافی است این کلیدواژه‌ها را جستجو کنید. از سایت‌های پژوهشیِ مراکز تحقیقات استراتژیک امریکایی و اروپایی و غیره. امروز سران استکبار و به ویژه ایالات متحده علناً از تشکیل خاور میانه جدید سخن می‌گویند، و تغییرات حاکمیتی و تجزیه کشورها از جمله ایران، در دستور کار آنان است. اکنون جای این سؤال است که روز 7 آبان چه خیر و منفعتی برای امریکا داشت؟ و چه ضرری برای ایران داشت... که امریکایی‌ها اینگونه برای ترویج آن دندان تیز کرده اند ؟ آیا کسانی که در آن روز گرد هم آمده و شعارهای سیاسی و نژادپرستانه سر دادند و حتی یک کلمه علیه امریکا و اسرائیل و انگلیس (جنایتکاران واقعی) شعار ندادند، خواسته و یا ناخواسته برای صهیونیسم خوش‌رقصی نکردند؟ کردند... امروز صهیونیسم بر دوش آنان سوار است. فی الواقع، 7 آبان یک اسم رمز است... برای در هم شکستن ایران... برای تجزیه ایران، لیکن دشمنانِ این سرزمین، این خیانتکاران و وطن‌فروشان، پشت نقابِ وطن‌دوستی گردآمدند. هم خیانت و هم نفاق... پس جوانانی که فریب رسانه‌های صهیونیستی را خورده‌اند باید هوشیار باشند و اشتباهی که مرتکب شده‌اند را جبران کنند.


منبع: باور باران 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی