بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

شبهه حکم تجاوز به دختر باکره قبل از اعدام

| سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۹ ب.ظ | ۰ نظر


  متن شبهه 


چندی میشود که من یک سوالی برایم پیش آمده که نمی دانم راست است یا دروغ خواهشن حتی اگر اینکار نمی شود طبق دین اسلام و مذهب شیعه جوابم را بدهید چون همگان از جواب دادن تفره می روند.

اگر دختری باکره به هر جرمی به زندان برود و حکمش اعدام باشد آن را اعدام میکنند.


لازم به ذکر است در چندین جای مختلف خواندم که نوشته شده بود دختران باکره به بهشت می روند و خداوند آنها را می بخشد.


حال بعضی از علما می گویند اگر دختر باکره ای جرمی مرتکب شود که محاربه یا مفسد شناخته شده حکمش بر طبق دین اعدام است من نیز با توجه به باکره بودنشان که به بهشت میروند گفتم پس اعدام چه فایده دارد که جوابی شنیده ام که نمی دانم راست است یا دروغ ؟!


گفتند: دختران باکره را در شب قبل از اعدام به نکاه در می آوریم و مهریه برای آنها تعیین میکنیم که بعد از اعدام به خانواده آنها تقدیم میکنیم.


حال این سوال مطرح است دختری که فردای ازدواجش اعدام میشود مطمعنا دوست ندارد به نکاه کسی که نمیشناسد درآید و پدر یا جد پدری آن نیز این اجازه را نمی دهد که دخترش را به نکاه در بیاورند.


حال حکم در اینجا چیست؟!

با تشکر بسیار فراوان



  پاسخ شایعه 


  این مسئله که در مجازات دختر باکره پیش از قصاص و کشته شدن، بکارت او گرفته می شود، یک تهمت آشکاری است که از سوی دشمنان اسلام وارد شده است و این فریب کاران هیچ دلیلی بر این اتهام ندارند. در صورتی که دختر باکره عمدا مرتکب قتل نفس شود و اولیای مقتول درخواست قصاص نمایند. حکم قصاص با همان حالت باکره بودن جاری می شود. هر کسی که محکوم به قصاص گردد، با همان حالتی که محکوم به قصاص و اعدام شده باشد، اعدام می شود. فرق نمی کند دختر باکره باشد یا غیر باکره.

(امام خمینی، تحریر الوسیله، مؤسسه دار العلم‏، قم، ج2، کتاب القصاص، م 49)


 به علاوه بهشت رفتن، نتیجه ایمان و عمل صالح است. بدون ایمان و عمل صالح، کسی به بهشت نمی رود. این که اگر دختر باکره در زمان دوشیزگی بمیرد، مستقیما به بهشت می رود، با مبنای فوق نمی سازد و در منابع دینی هم چنین چیزی وجود ندارد.




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی