بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

 سرانجام حقایق آشکار شد


سایت علمی Science Focus بیست چهار روز پیش(22 نوامبر 2016) رسما اعلام کرد:



1: هیچ شاهد علمی برای فرگشت داروینی وجود ندارد( کوچکترین شاهدی وجود ندارد که از فرگشت داروینی حمایت کند)


2: ژن خودخواه( که ریچارد داوکینز به شدت روی آن تاکید داشت) نه تنها مبتنی بر هیچ شاهد علمی نیست بلکه مبتنی بر مدل‌های بازی گونه‌ی ساده‌ای است که از اقتصاد سال 1940 قرض گرفته شده است( نه تنها هیچ شاهد علمی برای ژن خودخواه وجود ندارد بلکه اکنون دیگر تاریخ مصرفش تمام شده است)




 در این خبر که بیست چهار روز پیش منتشر شده است, سایت علمی Science Focus تمام ارکان‌های نئوداروینیسم( فرگشت داروینی که هم اکنون در جهان تدریس میشود) از جمله جهش‌های ژنی تصادفی را ذکر کرده و در نهایت اعلام میکند کوچک‌ترین شاهدی وجود ندارد که از فرگشت داروینی حمایت کند. عین جمله‌ای که Science Focus آورده است را به همراه ترجمه می آوریم:



No observational or experimental evidence supports the evolution of a new species by this NeoDarwinian mechanism.



ترجمه:


هیچ شاهد قابل مشاهده یا قابل آزمایشی وجود ندارد که فرگشت یک گونه‌ی جدید(از جانداران) به وسیله‌ی مکانیزم نئوداروینی را حمایت کند.




 پ.ن: جملات معروف داروینیست‌های ایرانی را به یاد دارید؟ که میگفتند اگر مدرکی برای رد کردن فرگشت داروینی دارید ارائه دهید تا نوبل بگیرید؟؟؟ یا میگفتند اکثریت قاطع دانشمندان حامی فرگشت داروینی هستند؟؟؟؟ اکنون این جملات داروینست‌های ایرانی به یکی از طنزترین و جاهلانه‌ترین جملات قرن معاصر تبدیل شده است. در واقع از ما میخواستند فرگشت داروینی که کوچکترین شاهدی برای صحتش وجود ندارد و در واقع اصلا علم محسوب نمیشود, را رد کنیم. بعد از 70 سال که فرگشت داروینی در اوج بود و اکثر دانشمندان آن را قبول داشتند( به این امید که در آینده شواهد علمی یافت شوهد که آن را تایید کند), اکنون دیگر داروینیسم با قطعییت در آستانه‌ی سقوط قرار گرفته و نه تنها هیچ شاهدی برای حمایت از آن یافت نشد بلکه شواهد( به خصوص در زمینه‌ی ژنتیکی) همگی غیر‌ممکن بودن فرگشت داروینی را نشان دادند.



 اکنون  دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که فرگشت داروینی که مبتنی بر "جهش های ژنی تصادفی" است به هیچ وجه قادر به توضیح شکل‌گیری گونه‌های مختلف جانداران نیست و همان‌گونه که سایت علمی Science Focus اعلام کرد, هیچ شاهد قابل مشاهده یا قابل آزمایشی وجود ندارد که فرگشت یک گونه‌ی جدید(از جانداران) به وسیله‌ی مکانیزم نئوداروینی را حمایت کند. داروینسیم( که شکل‌گیری جانداران را مبتنی بر جهش‌های ژنی تصادفی میداند) اکنون در آستانه‌ی پیوستن به زباله‌دان تاریخ است.




📚لینک Science Focus که بیست‌ چهار روز پیش رسما اعلام کرد که هیچ شاهد علمی از داروینیسم حمایت نمیکند و داروینیسم دیگر کارآمد نیست


http://www.sciencefocus.com/article/nature/it-time-drop-darwinism


مطالب مرتبط 


حذف آموزش فرگشت در مدارس آمریکا 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی