بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

🔻جهان‌های موازی به عنوان جعلی‌ترین(غیرعلمی- زرد- بی اعتبار) دیدگاه در علم فیزیک معرفی شد.



دانشگاه کلمبیای آمریکا در متنی که 22 روز پیش(20 ژانویه ی 2017) منتشر کرد, به معرفی بیش از 10 مقاله‌ی زرد و جعلی در علم فیزیک پرداخت. جالب اینکه 9 مقاله از این 10 مقاله‌ی جعلی( بی اعتبار) مربوط به جهان‌های موازی( وجود جهان‌های دیگر به غیر از جهان ما) است.




  در متن دانشگاه کلمبیا آمده است که یکی از دلایل روی آوردن دانشمندان به انتشار خبرهای غیرعلمی و زرد, ناتوانی آن‌ها در پاسخ به سوالات سخت و حتی غیرممکن مانند "قبل از بیگ بنگ چه بوده است؟" می‌باشد.




✍ پ.ن: چرا تعدادی از کانال‌های ظاهرا علمی فارسی زبان در حجم بسیار زیادی خبرهایی در مورد جهان‌های موازی منتشر میکنند به گونه‌ای که  به مخاطب القا شود که وجود جهان‌های دیگر یک امر قطعی است؟ در حالی که هیچ شاهد علمی برای آن وجود ندارد و همان‌گونه که دانشگاه کلمبیای آمریکا اعلام کرد جهان‌های موازی نه تنها علمی نیست بلکه یک خبر زرد و جعلی است؟


🔹واقعییت این است که عده ای از دانشمندان در تلاش هستند تا با مطرح کردن ایده‌ی وجود جهان‌های دیگر, قوانین فیزیکی خاص و همچنین تنظیمات دقیقی که بر این جهان حکم فرماست را توجیه کنند. هرچند وجود جهان دیگر نیز هیچ کمکی به آن ها نخواهد کرد, زیرا جهان‌های موازی نه تنها پاسخی به این سوال که چرا به جای هیچ چیزی وجود دارد نیست, بلکه خوده مکانیزمی که منجر به ایجاد جهان‌های متفاوت میشود احتیاج به طراح هوشمند دارد.



📚لینک مقاله‌ی دانشگاه کلمبیای آمریکا:


http://www.math.columbia.edu/~woit/wordpress/?p=9053

____________________


(رد شبهات ملحدین)


نظرات  (۲)

  • با دنیای وبلاگ نویسی خداحافظی کنید...
  • با سلام خدمت شما مدیر گرامی

    با توجه مطالب زیبا و مفید وبلاگ شما، به صورت رسمی جهت همکاری و کسب درآمـد در سایت علمی و آموزشی نـور 66 دعوت می شوید.

    با استفاده از امکانات منحصر به فرد سایت نـور ۶۶ می توانید محتـوای علمـی و آموزشـی خود را به صورت کاملا رایگان در زمینه های مذهبـی، حقوقـی، پزشکـی، علمـی و ... ثبت نمایید. به این ترتیب می توانید زکات علم خود را که انتشار آن می باشد، بپردازید.

    همچنین برای اولین بار در ایران، امکان کسب درآمد از طریق ثبت و ارسال مطلب برای شما فراهم شده است.

    منتظر حضور گرم شما هستیم.

    ارادتمند شما –  http://Noor66.ir

     

    مطالب عالی ست دوست عزیز تبریک خیلی کم به چنین تکستهای پر بار برمیخورم متشکرم...در پناه حق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی