بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

زنان کرایه ای کجا هستند

| دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر


 مطالب مقاله ی زیر به قلم شهید مطهری و از کتاب نظام حقوق زنان (صفحات 56و 57) می باشد .


1_پورنوگرافی 

"اگر می خواهید زن کرایه ای را ببینید و بردگی وی را بشناسید به اروپا و آمریکا سفر کنید و سری به کمپانیهای فیلمبرداری بزنید . تا ببینید زن کرایه ای یعنی چه ! ببینید کمپانیهای مزبور حرکات زن ،ژستهای زن ،اطوار زنانه ی زن و هنرهای جنسی زن را به معرض فروش می گذارند !!



2_سینما و زنان.

"بلیطهایی که شما برای سینما و تآترها میخرید در حقیقت اجاره بهای زنان کرایه ای را می پردازید ،زنان مدتها تحت نظر متخصصان کارآزموده باید رموز تحریکات جنسی را بیاموزند ،بدن و روح و شخصیت خود را در اختیار یک موسسه پول درآوری قرار دهند برای اینکه مشتریان بیشتری برای آن موسسه پیدا کنند !!


3_کاباره 

"سری به کاباره ها بزنید ببینید زن چه شرافتی بدست آورده است برای اینکه مزد ناچیزی بگیرد . و جیب فلان پولدار را پرکند . چگونه باید همه ی حیثیت و شرافت خود را در اختیار مهمانان قرار دهد . 



4_تبلیغات کالا 

"زن کرایه ای آن مانکن ها هستند که اجیر و مزدور فروشندگیهای بزرگ می شوند و شرف و عزت خود را وسیله ی پیشرفت و توسعه ی آنان قرار می دهند ، 


زن کرایه ای آن زنی است که برای جلب توحه مشتری برای یک موسسه ی اقتصادی باهزاران اطوار که اغلب تصنعی و برای انجام وظیفه ی مزدوری است روی صفحه ی تلویزیونی ظاهر می شود و به نفع یک کالای تجارتی تبلیغ می کند !"

______________________________



✍آیا اسلام که جلوی مردان را گرفته است تا اینگونه بهره برداری هایی از زنان نکنند و خود زنان را به این اسارت آگاه و او را از تن دادن به آن منع کرده است مقام زن را پایین آورده است یا تفکر محکوم به حقارت الحادی شما ؟!


_____________________________


منبع: نقد الحاد و آتئیسم



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی