بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)



بنابر آخرین پژوهش های دانشگاه وندربیلت آمریکا در تاریخ  31 می سال 2017  مشخص شد که عبادت کردن برای سلامتی انسانها مفید است . این تحقیق در بسیاری از سایتهای علمی معتبر دیگر هم نشر داده شده است که حاکی از اعتبار بالای آن است . بخش هایی از گزارش این پژوهش علمی را که در سایت دانشگاه وندربیلت آمده است تقدیمتان میکنیم : 



Worship is good for your health

People who attend services at a church, synagogue or mosque are less stressed and live longer, according to new research from Vanderbilt University.



براساس تحقیقات جدید دانشگاه وندربیلت مشخص شده است که : عبادت کردن برای سلامتی شما مفید است ، کسانی که در [مراسمهای عبادی] کلیساها ، پرستشگاه های یهود[کنشت] و مساجد شرکت می کنند استرس کمتر و طول عمر بیشتری دارند  





https://news.vanderbilt.edu/2017/05/31/worship-is-good-for-your-health-vanderbilt-study/ 



این تحقیقات در سایت بسیار معتبر ژورنال پلاس هم به چاپ رسیده است . در ژورنال پلاس تاکید گشته است که :



Religiosity has been associated with positive health outcomes. 



ترجمه ‌:[حضور در] اماکنی که درآن به عبادت پرداخته می شود [مانند مسجد وکلیسا] برای سلامت انسان نتایج مثبتی به همراه دارد.      



journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0177618



خبرگزاری معتبر dailymail هم این پژوهش علمی را نشر داده است !باید بدانید که حتی پژوهش گرانی از دانشگاه مشهور ucla هم در این تحقیق شرکت کرده اند !


http://www.dailymail.co.uk/health/article-4566700/Can-church-services-extend-lifespan.html




همچنین باید بدانید در رتبه بندی های معتبر یو اس نیوز دانشگاه وندربیلت در رتبه ی پانزدهم دانشگاه های ملی قرار گرفته است و از اعتبار بالایی برخوردار است .


https://www.usnews.com/best-colleges/rankings/national-universities



شایان ذکر است که همواره خداناباوران از مومنین میپرسیدند : اگرخداوند بی نیاز است ، پس چرا به شما دستور داده او راعبادت کنید ؟ مومنین هم همواره پاسخ میدادند که خداوند بی نیاز است و این ماهستیم که برای سلامت روحی و جسمی مان به عبادت نیاز داریم و از این رو است که  خداوند به ما دستور داده او را عبادت کنیم ، و هم اکنون‌درستی سخن مومنین در جدیدترین تحقیقات دانشگاه وندربیلت مشخص شده است : این انسان ها هستند که به عبادت نیازمند هستند




مطلب بسیار خواندنی بعدی این است که خود آتئیست ها هم با اعمالشان نیازمند بودن انسان ها را به عبادت اثبات کرده اند ، شاید برایتان بسیارجالب باشد که بدانید براساس تحقیقات موسسه ی آماری معتبر پیو ده درصد از آتئیست ، با وجود عدم باور به خداوند متعال ، حداقل هفته ای یک بار به عبادت میپردازند . درواقع خود آتئیست هاهم با این کارشان اعتراف می کنند پس از ناباورشدن هم همچنان نیاز انسان به خداوند متعال و عبادت کردن وی پابرجا باقی می ماند .


Ten percent of atheists pray at least weekly


ده درصد از آتئیست ها حداقل هفته ای یک بار به نیایش می پردازند !

 

http://www.pewresearch.org/fact-tank/2016/06/01/10-facts-about-atheists/




انتشار این مطلب برعهده ی خوانندگان ، اللهم عجل لولیک الفرج🌷جامعترین مجموعه ی نقد الحاد و آتئیسم 


منبع: نقد الحاد و آتـِـئیسمــ 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی