بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

 امام حسین علیه السلام درکلام بزرگان جهان(قسمت اول :نلسون ماندلا)



،نلسون ماندلا که امروز از او بعنوان رهبر آزادگان و جنبش ضد آپارتاید (تبعیض نژادی) یاد میشود و از نمادهای دفاع از حقوق سیاه پوستان است پیرامون تاثیر امام حسین علیه السلام بر خودش می گوید :



I have spent more than 20 years in prison, then on one night I decided to surrender by signing all the terms and conditions of government. But suddenly I thought about Imam Hussain (as) and Karbala movement and Imam Hussain (as) gave me strength to stand for right of freedom and liberation and I did.



‍ ترجمه : من بیشتر از بیست سال را در زندان طی کردم یک شب تصمیم گرفتم با تمام شرابط تعیین شده از سوی دولت خودم  را تسلیم کنم (و دیگر به دنبال آزادی نباشم ) اما ناگهان بیاد امام حسین و نهضت کربلا افتادم  و امام حسین این توان را به من داد  که برای حق و آزادگی بایستم و من این کار را کردم .



http://www.azquotes.com/quote/798630




منبع :نقد الحاد و آتئیسم


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی