بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

ظهور(آذربایجان)

| شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

#علائم_ظهور 



💢 وضعیت آذربایجان قبل از ظهور امام زمان (عج) در روایات:


🌙 ابو بصیر از امام صادق علیه السّلام روایت کرده که آن حضرت فرمود: «پدرم- امام باقر علیه السّلام- به من فرمود: ناگزیر آتشى از ناحیه آذربایجانزبانه خواهد کشید که هیچ چیز در مقابلش نتواند ایستاد، چون چنین شود خانه ‏نشین باشید (بى ‏طرف بمانید) و تا آنگاه که ما در خانه نشسته‏ ایم شما نیز خانه‏ نشین باشید و چون کسى که از طرف ما حرکت مى ‏کند فعّالیت خود را آغاز کرده به سوى او بشتابید (به هر نحو ممکن) اگر چه بر دست و زانو. به خدا سوگند گوئى هم اکنون به او می ‏نگرم که میان رکن و مقام به فرمانى جدید از مردم بیعت مى‏ گیرد، فرمانى که بر عرب سخت گران است، و (پدرم) فرمود:واى بر سرکشان عرب از شرّى که روى نموده است». (غیبت نعمانی،باب11،فصل1،ح1).


♻️ در روایات دیگر به وضعیت آذربایجان و وظیفه شیعیان در قبال آن حادثه نکاتی ذکر شده است که اجمالا و برای کوتاهی مطلب بدین صورت عنوان میشود :


💯 این حادثه نزدیک به ظهور اتفاق خواهد افتاد و وظیفه شیعه تاظهورحضرت عدم حمایت از طرفین درگیر است و نبردی است بین  بن العباس (احتمالا آل سعود و وهابیت) و ترکان ( که علامه کورانی مصداق آن را روسیه و ترکیه میداند) و سلامتی شیعه در عدم وارد شدن به آن است .


🔸ابتداحاکم بنی عباس مروانیان را از بین می برد وباعث قدرتیابی بنی عباس می شود.


🔸بعد ازقدرت بنی عباس ، ترکها بربنی عباس می شورند .


🔸نبردترکهابابنی عباس قدرت بنی عباس را می گیرد.


🔥 البته در برخی روایات این جنگ را میان جوانان ارمنیه و آذربایجان ذکر کرده است. (تعدادی از محققین آن را به درگیری بر سر منطقه قره باغ تعمیم میدهند که قبلا هم جنگی در سال  ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۴ برای سلطه هر کدام از دو کشور بر این منطقه شکل گرفت . منطقه عمدتاً ارمنی نشین قره باغ  پس از استقلال ارمنستان و آذربایجان از امپراطوری روسیه در ۱۹۱۸، مورد اختلاف آنها قرار دارد)


♻️ این نبردهمراه ستاره دنباله داری است که از علائم نابودی بنی عباس آخرالزمان می باشد.


💢 بنی عباس قبل از این جنگ دارای بلندگو و منبری در منطقه هستند.


☀️ تمام این درگیری های منطقه با ظهورامام زمان (عج) برطرف می شود.

🔶


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی