بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

کناره گیری پادشاه عربستان

| شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

#اخبار_ظهور 


🔴 موسسه آمریکایی: شاه عربستان به نفع فرزندش کناره گیری می کند.


  تاریخ انتشار: 95/01/14 10:8

☄ www.akharinkhabar.com/Pages/News.aspx?id=2574925


💢 موسسه تحقیقاتی آمریکایی در این گزارش آورده است: ملک سلمان 80 ساله با برادران بزرگ خود مثل طلال، عبدالرحمن، بندر و مشعل در قصرهایشان دیدار کرده تا آنها را برای موافقت با انتقال قدرت به فرزندش محمد بن سلمان قانع کند.


🔥 ملک سلمان هم اکنون به بیماری «زوال عقل» که از سال 2008 میلادی شروع شده و اکنون یکی از بزرگترین رازهای خاندان آل سعود در درگیری برای رسیدن به قدرت است، مبتلا می باشد.


♻️  بنابر روایات و نظر برترین محققین مهدویت عمر حکومت های بعد از عبدالله پادشاه حجاز به سه سال نخواهد رسید و حکومت های زودگذر آغاز خواهند شد که به موجب آن اختلاف در خاندان آل سعود علنی شده و این واقعه به ظهور حضرت مهدی ارواحنا فداه منتهی خواهد شد. از آنجایی که ملک سلمان به عنوان نخستین پادشاه بعد از عبدالله یک سال و سه ماه است که به قدرت رسیده لذا هر خبری مبنی بر عزل و یا کناره گیری وی بسیار نظر رصد کنندگان علائم فرج را جلب میکند.


✔️ پایان/ این انتقال قدرت به فرزند پادشاه در حالی است که طبق رویه پیشین، حکومت می بایست به برادرش محمد بن نایف که هم اکنون سمت ولیعهدی را برعهده دارد، منتقل شود که بدون تردید پس از این رخداد شاهد اختلاف علنی وعده داده شده در خاندان سعودی خواهیم بود. اختلافی که کمر آل سعود را خواهد شکست و مقدمه ای برای ورود یمنی های زمینه ساز ظهور به مکه برای یاری امام زمان (عج) خواهد بود.

🔶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی