بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

آتئیست ها حق انتقاد از ادیان را ندارند

| يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۵۱ ق.ظ | ۰ نظر


امروزه ابولهب مسلکانی دیده می شود که به منظور جلب توجه عوام خود را به بی خدایی و کفر زده اند و ابن الوقتهایی هستند که بی هیچ فکر و تعقلی پیرویشان می کنند. این ملحدین گاه پایشان را فراتر از الحاد گذاشته و به نقد ادیان نیز می پردازند....


👈👈پاسخ 

۱. بی خدایان و ملحدین هیچ حقی در انتقاد از اسلام (و یا سایر ادیان) ندارد! آیا مخالفت بی خدایان با اسلام از روی منطق و دلیل است یا از سر عناد؟! به چه دلیلی یک فرد بی دین از یک دین مانند اسلام انتقاد می کند؟


۲.  به عنوان مثال اگر یک مسیحی از اسلام انتقاد کند (مثلا در امر طلاق) می گوید طبق نظر کلیسا و یا کتب مقدس و طبق نظر ما این امر جایز نیست، این گفته ی او بنابر داشتن یک دین یک مکتب و مذهب، منطقی است.


۳. افراد بی دین و منکر خدا بنابرچه اصلی از چنین قوانین اسلامی انتقاد می کند؟ اصلاً از لحاظ ملحدین خوب و بد و یا گناه و ثواب چه معنی دارد؟


۴. شاید ناباوران با استهزا بگویند "ما مدافع انسانیت هستیم " توجه داشته باشید این خود یک ادعای تو خالی است، چرا که قانون و اخلاق منشأ گرفته از ادیان است. کل تمدن و اختصاصی شدن بشر از دین شروع شده است، فلسفه  اخلاقی موجود و حاکم بر زمین تماما برگرفته از دین می باشد، تا اینکه حاملان سکولاریسم تشریف آوردند و آنهایی را که خوششان آمد برداشتن و آنهایی را که خوششان نیامد سرجایش قرار دادند.


۵. ملحدین نمی توانند حتی یک فلسفه ی اخلاقی الحادی را نام ببرند که فقط برگرفته از یک ملحد بوده و برای تمام جهانیان قابلیت بسط داشته باشد.


۶. قوانین تغییر ناپذیر اسلام از قوانین تغییر پذیری که براساس آن از اسلام انتقاد می کنید منطقی تر هستند.

حکایت ملحدین با اسلام به مانند حکایت مثبت و منفی می باشد، هر قانونی که اسلام ممنوع کرده باشد ملحدین آن را خوب می دانند و هرآنچه که اسلام حلال کرده باشد آن را بد می پندارند.


۷. در ادامه مثالهایی ساده از بی اخلاقی های ملحدین بیان می داریم؛


الف) همجنس بازی

فرد بی دین ایرانی می گوید که باید همجنس بازی در ایران قانونی باشد چرا که جزء حقوق بشر است

ولی تا قبل از به وجود آمدن قانون حقوق بشر در تمام کشور های غربی هم جنس بازی امری زشت محسوب می شد و مجازات سختی در پی داشت و اگر آن بی خدا و ملحد عزیز در 50 سال قبل زندگی می کرد هیچ دلیلی در انتقاد از این حکم اسلامی نداشت. چرا که نـه اعلامیه حقوق بشری وجود داشت و نـه سازمانی جهت دفاع از حق این نوع رفتارهای ناهنجار. در انگلیس که کارناوال همجنس بازی هر ساله برپا می شود، در عهد همین ملکه ی فعلی افرادی که مرتکب عمل همجنس بازی می شدند را اخته می کردند. ولی این امر بنابر قوانین فعلی (عرفی بودن) انگلیس جایز و قانونی شده است.

در همین کشور روسیه با سابقه ی نیم قرن حکومت کومونیستی هنوز همجنس بازی در وضعیت قرمز است و حتی در آمریکا عموم مردم این کشور نسبت به همجنس بازان بدبین هستند و [بعضاً] مورد آزار قرار می گیرند.

یعنی در انظار عمومی فعلی زشت و غیر طبیعی است.

ولی در اسلام حکم [تحریم] همجنس بازی از 1400 سال قبل تا به امروز ثابت و بدون تغییر بوده است.

ب) آزادی جنسی

توجه داشته باشید که در اسلام با شرایط خاصی (رعایت عدالت) اجازه تعدد زوجین داده شده است ولی ملحدین با توجه به اینکه شعار دهنده آزادی جنسی هستند، این تجویز اسلام را به سخره می گیرند. اما متاسفانه در فیلم های مستهجن، زنان و مردانی را که به صورت گروهی و دسته جمعی با یکدیگر رابطه دارند، دوست داشتنی و قانونی می پندارند.

البته طبق قانون (بی قانونی) افکار الحادی، یک انسان می تواند با سگ و الاغ نیز ازدواج کند. (متاسفانه برخی این رفتار ها را آزادی جنسی تلقی می کنند)

ولی از دیدگاه آنان در اسلام تعدد زوجین با شرایط خاص ظلم و ستم محسوب می گردد.

ج) روابط با محارم

 در اسلام زنای محارم حرام است و هر کس عملاً و عمداً مرتکب این عمل شود حد آن مرگ است چه مجرد باشد و چه متاهل؛ ولی در بی دینی چون هیچ ضابطه ای برای خوبی و بدی وجود ندارد، این امر هیچ مانعی ندارد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی