بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

گزینه نظامی روی میز سپاه

| سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

🔴 فرمانده کل سپاه پاسداران:

سپاه برای پاسخ به گستاخی‌های عربستان و بحرین منتظر دستور است/ برجام چه نتیجه‌ای داشته که برجام‌های دیگر را بپذیریم؟/ با فرض جنگ گسترده با آمریکا قدرت ساختیم


🔹سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در اولین جلسه شورای عالی فرماندهان سپاه:

 تاریخ انقلاب نشان می‌دهد هرکس به دنبال استحاله نظام و توقف انقلاب اسلامی بوده، ماهیت انقلاب اسلامی او را مضمحل و بی اعتبار کرده است.

🔹تفکرات سیاسی که در تعارض با انقلاب اسلامی و مسیر حق باشد پایدار نمی‌ماند، این تفکرات حتی اگر هم در مقطعی تشکیل دولت و مجلس بدهند پس از مدتی با اراده مردم از جغرافیای سیاسی کشور و انقلاب کنار گذاشته می شوند.


🔹برجام هسته‌ای اگر به عنوان یک الگو تلقی شود، نشانه‌ی کوتاهی فکر و نوعی خود تحقیری است. افرادی هم که امروز از سریال برجام‌ها سخن می‌گویند، ناخواسته همان مسیر ضدانقلاب را در پیش گرفته‌اند و می‌خواهند مردم بزرگ ما را تحقیر نمایند.


🔹 برجام نسخه‌ی حداقلی احقاق حق مردم ایران است 

برجام هرگز به عنوان یک سند افتخار تلقی نشده و نخواهد شد. هرچند مقاومت هسته‌ای ملت ایران که دشمن را مجبور به تغییر استراتژی ساخت،  یک افتخار بود اما این مقاومت با بخشی از نتیجه آن که برجام بود متفاوت است.


🔹برجام یک نسخه‌ی دیپلماسی است که با فرجام نامعینی که بخش اعظم آن تعهدات دشمن بدعهد و کینه توز است، نمی‌تواند مدل رفتار حاکمیتی نظام در موضوعات دیگر قلمداد شود.


🔹سالهاست ما با فرض جنگ گسترده با آمریکا و متحدینش قدرت ساخته‌ایم و همه‌ی ظرفیت‌ها و توانمندی خود را برای پیروزی‌های قاطع در برابر چنین دشمنانی گسترش داده‌ایم.

 ما قبل از آن که برای گزینه‌های سیاسی و دیپلماتیک آماده باشیم برای گزینه‌ی نظامی آماده شده‌ایم.


🔹موشک‌هایمان که دقیق‌تر و ویرانگرتر شده‌اند، بیش از پیش تکثیر خواهند شد و موضع آمریکایی‌ها انفعالی و ناشی از شدت وحشتی است که از توان و آمادگی‌های موشکی سپاه پیدا کرده‌اند


🔹رژیم‌هایی نظیر عربستان، بحرین و مانند آنها، مظهر عقب ماندگی سیاسی مدرن هستند و سپاه برای پاسخ به گستاخی‌ها و رفتار سفیهانه‌ی آنها، که ناشی از تکیه به قدرت آمریکاست با طراحی و برنامه‌ریزی، آمادگی‌های لازم را ایجاد کرده و منتظر دستور می باشد.


🔹 مطمئن هستیم مردمان سرزمین‌های عربی بزودی تیغ های انتقام را برخواهند کشید.


🔹ما از زیباترین واقعیت شرق مدیترانه یعنی حزب الله لبنان با جان و دل حمایت و دفاع خواهیم کرد

🔹ما مردم فلسطین و یمن را تنها نخواهیم گذاشت و شمشیر انصار الله به یاری خدای بزرگ برنده‌تر خواهد شد.


🔹سپاه همه‌ی توان و ظرفیت‌های ممکن را برای مشارکت در اقتصاد مقاومتی در اختیار دولت قرار داده و خواهد داد. ما مشکلات اقتصادی مردم را درک می‌کنیم


🔹 متأسفیم که بیش از دو سال از فرمان و تأکید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بر اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌گذرد و هنوز اقدام عمده و اساسی ای در این رابطه صورت نگرفته است.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی