بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

پاسخ به شبهه12اکبر تهرانی

| شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

🔸شیخ اکبر تهرانی ⚡️معصوم پانزدهم⚡️


⛔️کسی که خود را معصوم پانزدهم میداند❗️


⛔️او مخالفان خود را زنازاده میداند و مادران آنها را به بدکاره گی متهم می کند❗️


⛔️او خواب را پایه اول دین می داند❗️


⛔️دیدن خواب توسط مریدانش برای او یکی از مستندات اصلی ایشان است❗️


⛔️یک نمونه از این خواب ها این است که زهرا تهرانی نوه ایشان در خواب میبیند که امام زمان علیه السلام به شیخ اکبر تهرانی میفرمایند که بهشتی که تو داری، منِ مهدی رو هم در آن راه نمیدهند❗️❗️

⛔️حالا بازم خود شیخ یه ذره انصافش بیشتره و میگه که بهشتی که برای خودشه؛ ائمه فقط ماهی یه بار می تونند در اون وارد بشند، فقط ماهی یه بار❗️


⛔️از این نوع خوابها فقط مریدانش و اقوامش میبینن❗️


⛔️ادعا دارد که خدا و انبیاء در مورد ایشان جلسه تشکیل میدهند و از این موضوع متعجب اند که چه کسی برتر از ایشونه❓❗️

 کجا لنگه ایشون وجود داشته❓❗️


⛔️او میگوید امام زمان در خواب به او گفته است که کلید بهشت و جهنم بدست تو است❗️


⛔️ادعا دارد که بسیاری از بلایای جهانی و منطقه ای و … به واسطه وی از سر جهانیان رفع می شود. 

🔸از جمله این بلاها طوفان اخیر تهران بوده که خدا به خاطر شیخ اکبر دوسوم از سرعت آن کم کرده و به قول خودش، اگر من نبودم سرعت این طوفان ۳۹۰ کیلومتر می شد❗️


⛔️او ادعا میکند امام زمان عج پس از ظهور او را به عنوان ملاک ایمان و کفر معرفی می کند، ولی عده ای از قبول این امر امتناع کرده و کافر می شوند، چنانکه در حال حاضر نیز به دلیل امتناع از قبول حقانیت شیخ، کافرند❗️


⛔️همچنین مریدان شیخ فقط خود را اهل نجات و دیگران را باطل و گمراه می دانند❗️


⛔️از ادبیات زیبای او این است که میگوید کسانی که مخالف من هستند و پررویی می کنند به من معرفی کنید تا مثل گوجه فرنگی و… آنان را له میکنم ان شاالله❗️


⛔️مخالفینش را به القابی چون: احمق، کثیف، از سگ نجس تر، حسود، بخیل، نامرد، جهنمی مفتخر می کند❗️


⛔️ایشان با همه الفاظ درخشانی که به کار می برد، خاطرنشان می کند که: الآن چند میلیون نفر همزمان از اینترنت سخنرانی مرا گوش می کنند و دارند استفاده می کنند.


⛔️میگوید که به خدا گفته ام اگر میخواهی منو ببری من نمیام من میخام امام زمان رو یاری کنم و خدا هم زورش به او نمی رسه و بعد احساسی میشه و میگه من گریه ام میگیره… قضیه اونجایی جالب میشه که میگه امام زمان هم الان داره گریه میکنه❗️


⛔️وی مدعی است که عقل  من از همه ملت ایران سنگین تره❗️


⛔️او به استناد از خواب یکی از مریدانش، خود را برادر ارشد حضرت اباالفضل معرفی میکند❗️


⛔️او ادعا دارد کمر درد او یکی از نشانه های ظهور است و قرار است امام زمان به زودی کمر ایشان را شفا دهد❗️


⛔️او ادعا میکند وقتی میخواهد سوار موتور بشود چون پاهایش درد میکند ملائکه ها او را کمک میکنند❗️


📝امام صادق علیه السّلام فرمودند: … عیسى بن مریم علیه السّلام فرمود: 

🔸من بیماران را به اذن خدا شفا دادم، افراد کور و مبتلا به مرض پیسی را به یارى خداوند سالم گردانیدم و مردگان را به اذن خدا زنده کردم، ولى نتوانستم انسان 🔸احمق🔸 را معالجه کنم.

پرسیدند: یا روح‏ اللَّه‏ احمق‏ کیست؟

🔸فرمود: شخصى خودپسند و خودخواه است که هر فضیلت و امتیازى را از آن خود مى داند و هر گونه حق را در همه جا به خود نسبت مى دهد و براى دیگران هیچ گونه احترامى قائل نمى شود و این گونه آدم احمق هرگز قابل مداوا و اصلاح نیست.

📚( بحار الأنوار جلد ۶۹، ص۳۲۰)

🎞

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی