بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)



💠خبر را همگی شنیدیم‼️



⏪همزمان با عکس یادگاری ظریف کنار پرچم امریکا، یک دادگاه امریکایی 2 میلیارد دلار از دارایی بلوکه شده ایران را به عنوان غرامت برای خانواده هایی که در بمب گذاری سال ۱۹۸۳ یک پایگاه نظامیان آمریکایی در بیروت! کشته شده اند، مصادره کرد. در همین حال، اوباما با حضور در بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس بار دیگر ضمن تروریست خواندن حزب الله، ایران به بر هم زدن امنیت خاورمیانه و حمایت از این گروه متهم می کند.


🔻 وجه ناگفته و پنهان این مصادره ناگهانی آن هم پس از 33 سال، بیشتر باهدف فشار بر حزب الله لبنان (که همگام با ایران، توسط مقامات غربی به انفجار مقر تفنگداران اشغالگر امریکا متهم شده) و تلاش مذبوحانه برای شکراب کردن رابطه ایران و حزب الله و در واقع چاشنی پردازی برای برجام دیگری صورت می گیرد.

از همه عجیبتر آنکه قبلا دولت امریکا به همین اتهام واهی، حکم بر مصادره آثار باستانی و الواح گلی تاریخی ایران - که به امانت در موزه های آمریکا نگه داری می شود - دادند تا به اصطلاح غرامت تفنگداران اشغالگر امریکایی در لبنان را کسب کنند.


🔻این تنبیه بخاطر مقاومت! در تکمیل همان پروژه انزوای حزب الله و در واقع تک تک بازوهای مقاومت در منطقه صورت میگیرد. پروژه ای که یکی از پرده های آن در تروریستی خطاب کردن حزب الله لبنان و محکوم کردن ایران به دلیل حمایت از مقاومت در بیانیه پایانی اجلاس کنفرانس اسلامی! در استانبول در هفته گذشته، به روی صحنه رفت.


🔻در حالی که دشمنی امریکا علیه ملت ایران، انکارناپذیر و مشهود و ساری و جاری است، و به اعتراف مقامات دولتی ایرانی و امریکایی، هیچ دستاوردی از برجام پرهیاهو نصیب ایران نشده و نخواهد شد، ژست های "ما دوستیم" وزیر خارجه، برای ایرانیان و ملت های مسلمان هیچ ترجمانی جز توهین به عزت و بزرگی مردم ایران ندارد.

آیا وقت آن نرسیده که جناب ظریف، در همین ملاقاتها، کمی از امریکایی ها درس دیپلماسی بیاموزند؟ وقتی که آنها با یک اتهام واهی و بدون سند و مدرک این چنین ایران را به زعم خود تنبیه می کنند، آیا ایشان نباید در همین ملاقاتها، بابت مصادره میلیاردها دلار بی زبان قبل از انقلاب، که بابت همکاری امریکا در جنگ 8 ساله صدام با ایران، از امریکا مطالبه ای کند؟ بابت انهدام صدها نفتکش در جنگ دریایی مستقیم امریکا با ایران از سال 66 مطالبه کند؟ بابت کشتار 290 بیگناه هواپیمای ایرباس توسط ناو وینسنس مطالبه کند؟ بابت 35 سال تحریم بی دلیل ایران و تلاش برای انزوای ایران در همه این سالها مطالبه کند؟

محمد عبدالهی


💠💠💠💠

✌️🏼بیداری ملت

http://yekiazkhak.blog.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی