بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)


دزد بیگناه‼️



⏪انبار‌لویی:دولت دزد را رها کرده و به‌اهل خانه می‌گوید چرا پنجره را نبسته‌اید؟ 


🔸معاون اول رئیس جمهور در تناقضی آشکار می‌گوید که آمریکا به تعهدات بین المللی خود پایبند نیست اما پای برجام را امضا می‌کند


🔸دولت قبل با آمریکا سرستیز داشت و این برخورد آن در دنیا زبا‌نزد عام و خاص بود اما با این وجود دولت آمریکا جرات نکرد که پول های ایران را آن مقطع مصادره و در واقع سرقت کند.


🔸دولت قبل با تدبیر خود پول‌های نقد و منابع مالی ایران در خارج کشور را تبدیل به طلا کرد و 13 تن طلا را از خارج به کشور به ایران آورد.


🔸 با دیپلماسی لبخند پای سندی امضاء شده که هزینه آن امضاء به تاراج رفتن دست آورد‌ها هسته‌ای کشور است اما آمریکایی‌ها به تعهدات خود عمل نکرده اند و در عوض دست به سرقت اموال ایران زدند.


🔸 به کسانی که می‌گویند، به سرقت رفتن اموال ایران توسط آمریکایی‌ها تقصیر دولت قبل بوده است، باید یاد آور شد که پس شما چه کار می‌کردید؟ و بی‌تدبیری خودتان را نباید به گردن دولت قبل بیندازید.


🔸حمله بد به دولت قبل نوعی تطهیر و نیز توجیه عمل زشت دزدی آمریکاییهاست و نوعی آدرس غلط دادن به مسائل جاری است آن هم به هنگام فروش آب سنگین اراک که گفته می شود به یک سوم قیمت واقعی و ده ها برابر قیمت تمام شده بوده است.


💠💠💠💠

 بیداری ملت

http://yekiazkhak.blog.ir



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی