بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

چرا باید شبکه های ماهواره ای داشته باشیم

| يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۳۵ ق.ظ | ۰ نظر


چرا باید ماهواره رسانه ای داشته باشیم؟



امروز با یک دانشجوی دکتری ترکیه که از اهل سنت متعادل بود صحبت میکردم. در خصوص لزوم وحدت و توجه به توطئه انگلیسی صهیونیستی برای ایجاد تفرقه. بعد ازم پرسید: شما که میگید وحدت، چرا هر روز در مساجدتون خلفا و عایشه و ... را لعن می کنید؟


تعجب کردم و بهش داستان خاندان شیرازی ها را گفتم و یاسر حبیب و ... و دشمنیشون با آیت الله خامنه ای و ...


بعد فتوای رهبری مبنی بر حرام بودن لعن صحابه و همسران را که گفتم، کلی تعجب کرد و گفت:

یکی از علتهایی که مسلمانان ترکیه از ایرانیان خوششون نمیاد همینه که فکر می کنند ایرانیان هر روز در مساجدشون خلفا را لعن می کنند.


بعد گفت که خب چرا شما این فتوای آیت الله خامنه ای را در رسانه هاتون بخش نمی کنید، چرا من نشنیده بودم؟


گفتم، منتشر شده تا حدی، ولی ایران هیچ شبکه ای در ترکیه نداره، چون دولت ترکیه اجازه هیچ شبکه ایرانی را نداده.


گفت: الله الله، راست میگی، ولی متاسفانه در ترکیه شبکه های sex و... آزادند ولی شبکه ایرانی ندیدم


بعد پرسید چرا شما خودتون ماهواره ندارید؟ شما که تکنولوژی هسته ای دارید.


گفتم: نمی دونم دقیقا...


 بیداری ملت

http://yekiazkhak.blog.ir


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی