بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

  ‌ ‌ 

🔵❌برای آنهایی که می‌گویند در جمهوری اسلامی «آزادی» نیست ...


❌❌اینجا بهشت اپوزیسیون است !!


❌از سال ۸۸ حدود هفت سال می ‌گذرد، اما مدعیان تقلب، حتی یک سند هم برای داعیه زشت خود ارائه ندادند !! 


❌اولین انتخابات ریاست جمهوری بعد ۸۸، تنها یک اختلاف ناچیز، رئیس‌جمهور بعدی را معین کرد تا خدای خمینی و خامنه‌ای، حتی بدین سبب هم از این نظام الهی دفاع کند که اگر جمهوری اسلامی اهل تقلب بود، اینجا بسترش فراهم‌ تر بود !!


❌چهار سال پیش در انتخابات همین مجلس فعلی، همه متوجه شدند که یکی از سران فتنه رفت و در فلان شهر، رأی خود را درون صندوق انداخت.


❌طرف اگر واقعاً قبول داشت که جمهوری اسلامی اهل دست بردن در آرای مردم است، آیا باز هم می ‌رفت و رأی می ‌داد؟! در همین انتخابات اسفند، نامزدی هم بود که در روزنامه‌اش بارها نظام را متهم به تقلب کرد !! 


❌او نیز اگر واقعاً این اتهام را قبول داشت، آیا باز نامزد انتخابات می ‌شد؟! آن هم با آن همه تبلیغ؟! اصلاً همین که BBC این رسانه روسیاه می ‌آید و در اوج وقاحت، از مردم می ‌خواهد به این افراد رأی بدهید و به این افراد نه، 


❌آیا فی ‌حد ‌ذاته بیانگر این مهم نیست که حتی از سوی دشمن ‌ترین دشمن این نظام مظلوم هم، انتخابات کاملا پاک و مردمی برگزار می ‌شود؟! اگر جز این بود، آیا باز هم رسانه ‌هایی از این دست حاضر می ‌شدند له یا علیه نامزدهای انتخابات موضع بگیرند؟!


❌راستی ! اگر نتیجه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، از قبل معلوم بود، آیا رسانه‌ های دشمن، باز هم حاضر می ‌شدند این همه وقت، بلکه پول خود را خرج تبلیغ برای فلان لیست و ضد تبلیغ برای بهمان لیست کنند؟! آری! اگر خدا بخواهد، حتی پروپاگاندای دشمن هم با رفتار و گفتار خود، سندی مستند می ‌شود من ‌باب سلامت انتخابات در جمهوری اسلامی !!


❌از این حیث، جا دارد تشکر کنیم از رسانه روباه پیر که ناخواسته نشان داد هرچه درباره انتخابات‌های قبلی جمهوری اسلامی گفته، به شهادت موضع امروز خودش، فی ‌الواقع هیچ نبوده الا دروغ !!


❌حقا که خدا اگر بخواهد باطلین را هم مستخدم حرف حق می ‌کند، اما حتی این مهم هم سبب نمی ‌شود که در امر تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات، به گونه‌ای باز عمل کنیم که یک سوی انتخابات، دشمن قداره‌ بند باشد !! به جد بر این باورم جمهوری اسلامی «بهشت اپوزیسیون» است !! 


❌طرف برداشته نظام را متهم به تقلب کرده، حال بی ‌آنکه اندک عذری خواسته باشد، دو مرتبه شده نامزد همان انتخاباتی که مدعی تقلب در آن بود !!


❌واقعاً در جمهوری اسلامی «آزادی» نیست! «کیلومترها آن‌ سوتر از آزادی» است که باید کلی فکر کرد و عنوانی برایش دست و پا کرد !!


❌اینجا «معدن کرامت» است، تا آن حد که حتی از مخالفان هم دعوت می ‌شود برای حضور در انتخابات !!


❌اینجا اما هیچ کس گوش اصحاب «جانم فدای ایران» را نمی ‌گیرد که «داعش ایران را تهدید کرده !! حالا وقت جان دادن برای ایران است، در مقام عمل !! بفرمایید جبهه شام !!» جان دادن برای ایران در مقام عمل اما کار هر کسی نیست !! 


❌جنگ با لعین داعشی، بسیجی می‌خواهد !! دل شیر می ‌خواهد !! سردار قاسم سلیمانی می‌خواهد !! جمهوری اسلامی هیچ وقت از مخالفان خود دعوت نخواهد کرد که برای ایران، دست از جان شیرین بشویند !! عدد این کار نیستند !! این دیگر رأی دادن نیست، بلکه از جان گذشتن است !!


❌رأی را چه آسان می‌توان داد !! چه آسان !! آنچه سخت است، دل بریدن از یک دختربچه سه ساله شیرین‌ زبان است !! آنچه سخت است، این است؛ آخرین نگاه تو به مادرت !! آنچه سخت است این است که تو مادر باشی و همین دیروز عصر، خبر شهادت جگر گوشه‌ات را آورده باشند !! بی ‌هیچ خبری از پیکرش !!


❌❌آهای بسیجی جنوب شهری !! که دیروز در خط مقدم نبرد با لعین داعشی، مجال این را پیدا نکردی که در سرنوشت خود شرکت کنی که رأی بدهی !! من سرنوشت تو را می ‌دانم !! یک دنیا مظلومیت و بعد هم شهادت !! ‌ای تاریخ !!


❌❌ قلمت بشکند اگر ننویسی که اینجا بهشت اپوزیسیون است !! که اینجا بسیجی باید برود جان دهد تا حتی آنکه نظام را قبول ندارد، در اوج امنیت برود رأی دهد !!

⬆️


🔵❌با ما متفاوت ترین تحلیل ها را بخوانید .

http://yekiazkhak.blog.ir


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی