بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

پاسخ به شبهه27 تفاوت ایران آمریکا و ترکیه

| يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

⛔️ متن شبهه ⛔️ 

فرق ترکیه ای ها با ایرانی ها اینه که:

اونها حریم سلطان میسازند که با جعل، تاریخ گند مملکتشون را درست کنن.

ما معمای شاه میسازیم که با جعل، گند بزنیم به تاریخ پر افتخار مملکتمون،

فرق ایران و امریکا:

امریکا به کشورهای دیگه ظلم میکنه تا مردم خودش در رفاه باشند،

ایران به مردم خودش ظلم میکنه تا ملت عربی اسلامی در رفاه باشن..به همین سادگی و خوشمزگی!


✅✅ #پاسخ:


🔴 فرق ایران و ترکیه این است که:

💠1. حکومت ترکیه 🇹🇷 وارث بدترین خیانت ها و خونریزی ها در طول قرون اخیر است: قتل عام شیعیان در طول 5 قرن اخیر به بهانه های مختلف، سلاخی هزاران تن از ارامنه در جنگ جهانی اول، کشتار کردها به بهانه های مختلف و... .  پس طبیعی است که تلاش کند تا از جانیان و خائنان چهره ای موجه بسازد . 😞

اما ملت ایران،🇮🇷 با انقلاب مردمی خود، حکومت خائنان و مزدوران بیگانگان را برچیده و هیچ بدهی نسبت به آنان ندارد که بخواهد چهره آنان را تغییر دهد. 


💠 2. ماهیت فیلمهای ترکیه ای 💃💑 (خصوصا سریال های تاریخی)، در توجیه سیاست های دولت کنونی ترکیه است و اغلب دارای ماهیتی ضدایرانی . به عنوان نمونه در یکی از معروفترین آنها (حریم سلطان) تلاش می شود از پادشاهی که در جنگ چالداران ایرانیان بیشماری را بی‌رحمانه به قتل ‌رسانده و با ویرانی و نابودی شهرهای بسیاری از ایران، تبریز را به اشغال در آورده، چهره ای محبوب بسازد  و بدتر آنکه یک شبکه ظاهرا ایرانی، شبکه جم تی وی 📡 یکی از شبکه هایی است که در خدمت چنین سیاستهای #ضدایرانی قرار  دارد و بعضی #ایرانیان نیز مشتاق دیدن چنین دروغهای قشنگی.😪 پیدا کنید پرتقال فروش را... چه کسی باید طلبکار باشد؟ جم تی وی یا صدا و سیما؟ 😕

 

 

🔴 فرق ایران و امریکا این است که:

 💠 ما نه #ظالم هستیم نه #منظلم. نه به کسی ظلم می کنیم👉👈 نه می نشینیم تا به ما ظلم کنند. و به مظلوم هم تا حد توان کمک میکنیم.

ضمنا چه کسی گفته امریکا تنها به مردم دیگر کشورها ظلم می کند و مردم خودش نه!👇👇


 ✔️آیا #سیاهپوستان  امریکایی جزو مردم آمریکا نیستند؟ چرا دولت امریکا در موارد حبس، نابرابری نژادی، عدالت کیفری و قتل نسبت به  سیاه پوستان به گونه ای افراط می کند که صدای دیده بان حقوق بشر را هم در می اورد؟ 


✔️  آیا ابراز نگرانی سازمان ملل از نقض حقوق #سرخپوستان و بومیان در آمریکا مصداق ظلم به مردم آمریکا نیست؟ 

 

✔️ آیا #مسلمانان آمریکا 🕌، به جرم مسلمانی باید حقوقشان نقض شود؟  و رهبرشان توسط دولت ترور شود؟

 

✔️کشوری که به علت تبعیض در حق رای در نظام انتخاباتی اش حدود ۲۵ درصد افراد حائز شرایط رای‌دهی در آمریکا، در فهرست‌های رای‌دهندگان قرار نمی‌گیرند .

 

✔️ آیا قابل کتمان است که از هر ۲۰ #کودک در کالیفرنیا، 1 کودک 🙅بی‌خانمان است و این در حالی است که دولت آمریکا هزینه های گزافی بابت حضور نظامیان خود در افغانستان و عراق و .... پرداخت می کند. 


✔️  سالیانه 400 نفر توسط پلیس امریکا در خیابانها کشته میشوند. یعنی قبل از دادگاه و وکیل و حکم و... . این ظلم نیست؟🤔


💠 ضمنا ایران برای دفاع از امنیت  و رفاه و آسایش ملت خودش  هر هزینه ای می کند تا دشمن به مرزهایش نزدیک نشود. و این هزینه برای #امنیت ماست که قطعا بر #رفاه اولویت دارد. 


  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی