بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)



💠حقارت دیپلماسی_لبخند‼️


🔴یامین پور در اینستاگرامش نوشت:


چه بر سرمان آمده؟!

ننگ این دیپلماسی طاقت فرسا تا کجا با ما خواهد بود؟!

هزار روز از آغاز طواف رییس جمهور و دولتش بر گرد کدخدا می گذرد. اساس "دیپلماسی التماس" این بود: دم کدخدا را ببین تا همه با تو باشند!

امروز در بدترین وضعیت سیاست خارجی بعد از انقلاب هستیم. از تاجیکستان تا سودان با ما قطع ارتباط کرده اند. حتی متحدین ما روابط خود را به پایین ترین سطح کاهش داده اند. تمام کشورهای حوزه خلیج فارس به رفتارهای خصمانه و تحقیر آمیز با ما رو آورده اند. 


✅در فاجعه منا، که بزرگترین اتفاق بین المللی چندسال اخیر ما بوده، اوج تحرک دیپلماتیک #ظریف ، زانو زدن در پیشگاه امیر کویت و التماس برای دیدار با همتای عربستانی خود بوده است.


✅در حالیکه دولت قبل با افتخار اجلاس سران کشورهای عدم تعهد را در تهران برگزار کرد و علیرغم فشارها نشان داد ایران نه تنها در انزوا نیست که در اوج اقتدار است، دولت فعلی در آخرین ورژن ناشیگری دیپلماتیک خود ننگ اجماع کشورهای اسلامی علیه ایران را ببار آورد. 

حسن روحانی حتی موفق نشد چهار کشور را با خود همراه کند تا جلوی اجماع علیه ایران را بگیرد! فقط چهار کشور کافی بود!!!

این چه دیپلماسی افلیجی است که حتی چهار متحد هم در کل جهان اسلام نمی تواند دست و پا کند؟! چند سال طول می کشد تا این عقبگردهای تاریخی جبران شود؟!


⭕️دکتر پیروز مجتهد زاده مدیرعامل بنیاد یوروسویک از حامیان پیشین برجام، در واکنش به ناشی گری روحانی و ظریف نوشت:

"جنابان آقایان روحانی و ظریف این گونه به نظر می آید که شما ننگ شکست مفتضحانه کنفرانس سران اسلامی در استانبول را پذیرفته اید و فقط می کوشید با استفاده از تبلیغاتچی های تهی فکر جناحی خود با استفاده از امکانات دولتی فکر و توجه ملت را از این شکست ننگین منحرف سازید. خیر! این چاره امر نیست! ...الگوی خیانتکارانه در سیاست خارجی را کنار بگذارید و شهامت داشته باشید."

#برجام #بعضیها_نمی_فهمند


💠کانال "منتقدان جوان" جناب روحانی

👇👇

✌️🏼 بیداری ملت✌️🏼


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی