بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

شمشیر آخته ترامپ یا دستکش مخملی کلینتون

| چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۳۱ ق.ظ | ۰ نظر

✅شمشیر آخته ترامپ یا دستکش مخملی کلینتون؟



بسم الله


آیا معاویه وجودش و اقداماتش برای اسلام خطرناک تر بود یا یزید؟ شاید برخی با استناد به واقعه فجیع عاشورا بگویند یزید. اما واقعیت امر آن است که معاویه هم از جهت خون ریزی (۱) و هم از جهت تخریب وجهه اسلام و هم ایجاد تحریف در دین پیامبر (ص) از فرزند فاسقش پیشتر رفت و فساد بسیار بیشتری کرد. اگر یزید علنا فاسق و فاجر بود و خون نوه پیامبر (ص) را بر زمین ریخت، اما همین عملش باعث نابودی درخت خبیث بنی امیه و رسوایی علنی ایشان شد. فاجعه عاشورا از جهتی نعمتی بود که اسلام را از نابودی کامل نجات داد و بیماری کشنده و پنهانی که توسط معاویه در رگ های اسلام تزریق شده بود را آشکار کرد. اگر بعد معاویه فرد مکار و حیله گری چون او بر سر کار می آمد و همان صلحی که معاویه ملعون با فریب و نیرنگ اطرافیان بی بصیرت بر امام حسن (ع) تحمیل کرد، بر امام حسین (ع) هم تحمیل می کرد هیچ بعید نبود اسلام بالکل تحریف می شد و در همان قرن اول درختش با سم امویان از ریشه خشک. از همین روست که می توان حماقت و فساد علنی یزید را از الطاف خفیه الهی بدانیم، فساد علنی که این فرصت را به سید الشهدا (ع) داد تا با نثار خون مبارکش تا ابد میان اسلام اموی و اسلام علوی خطی پاک ناشدنی بکشد.


با این مقدمه نسبتا طولانی می خواهم بگویم تفاوت میان هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ هم از جهتی همانند تفاوت میان معاویه و یزید است:


در عین حالی که هر دو قصدشان تسلط همیشگی آمریکا بر دنیا و نابودی استقلال ایران اسلام و ریشه کن کردن نظام جمهوری اسلامی است، اما کلینتون همانند اومابا برنامه استحاله انقلاب را با تظاهر به دوستی با مردم ایران و آزادی خواهی و خیر خواهی و از طریق هماهنگی و همکاری با عناصر داخلی ایران (با رهبری آقای هاشمی) پی خواهند گرفت، اما ترامپ چون جرج بوش پسر می خواهد ایران را با چکش خورد کند و در نتیجه نمی تواند از داخل ایران یارگیری نماید.


ترامپ به قول یکی از دوستان «آمریکای بدون روتوش است» و از این جهت اشعث بن قیس های داخلی نمی توانند مردم را چون زمان معاویه بفریبند و از دور ولی امر دور سازند و با وعده صلح «اسلامی» دست و پای رهبری را ببندند او را مجبور به امضاء صلح با معاویه کنند. 

ترامپ در واقع یزیدی احمق است که شاید دست به خشونت هم بزند و شاید در کوتاه مدت برای کشور ایران هزینه زا نیز باشد، اما انتخاب او در دراز مدت مسلم به نفع کشور ایران و کل جهان اسلام خواهد بود زیرا پرده از نفاق امثال اوباما بر خواهد داشت و آمریکای حقیقی و اهداف واقعی استکبار را به صورتی واضح و آشکار به ملت ها نشان می دهد.


اما اگر خدای نکرده کلینتون پیروز شود (که احتمالش هم زیاد است)، برنامه افزایش فشار نرم و سر بریدن جریان حزب الله داخلی توسط جریان آقای هاشمی و با دوپینگ خارجی کلینتون پیش خواهد رفت و برجام های ۲ و ۳ که آقای روحانی برای آنها لحظه شماری می کند کلید خواهد خورد.


به امید پیروزی آقای ترامپ در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری آمریکا و نقش بر آب شدن برنامه اشعث های داخلی.

——

۱- بعید نیست اگر بگوییم شهادت سه امام اول شیعیان مستقیم یا غیر مستقیم نتیجه سیاست های معاویه ملعون بود.


http://bit.ly/1SLAW8L


#سروش_بی_وطن 

—------------------------------

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی