بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بحران هویت

| چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۲۸ ب.ظ | ۱ نظر

  ‌ .

🔴❌ بحران هویت

.

🔵❌ غم انگیز تر از فاجعه فائزه، غم بخشی از نسل جوانیست که سهل اندیشانه در پی دفاع از این زشتی برآمده است.


❌ نسلی که به علت عدم شناخت و سواد سطحی و دین حداقلی بهائیت را یک دین بر می شمارد و بهائی را انسان و صاحب حق


❌ جوانانی که نسل بعد از انقلابند، اما از بحران هویت رنج می برند . کتاب و سنت غنی تشیع رو نشناخته اند و از رفتار و برخورد معصومین(ع) با دشمنان دین وقرآن و عترت نیاموخته اند.


❌ مدافع اقدام زنی شده اند که حامی فرقه ایست که اصول عقیدتی بنیانگذارش میرزا حسینعلی بهاء بر این اصل استوار است که با ظهور او و همچنین على محمد باب، شریعت اسلام باطل گردیده است و دوره‏ رسالت پیامبر اکرم (ص) به اتمام رسیده !!

.

❌ بهائیانی که با حمایت رسمی دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام و برای رسیدن به مطامع شان جنایتها کردند و خونها ریختند و تا ترور نافرجام شیخ فضل الله نوری و قتل سید عبدالله بهبهانی پیش رفتند.


❌ دوستان عزیزی که به جهل و خطا مدافع اقدام فائزه شده اید و عمل زشتش را که برگرفته از تفکری التقاطی ست "انسانی" میخوانید ! 


❌ آیا می دانید که فرقه ضاله بهائیت چه سرمایه هایی را از این آب و خاک گرفته است، چیزی از قتل عام مسلمانان در شهرهای زنجان و تبریز و یزد و روستاهای مازندران توسط این فرقه شنیده اید ؟؟

.

❌ از سبوعیت شان با مردم و نیروهای دولتی در دوران ناصری شنیده اید که اسیران جنگی را دست و پا می ‌بریدند و به آتش می ‌سوزاندند ؟؟ و فتنه گری هایشان سرانجام منجر به ترور بزرگمرد ایران شهید امیرکبیر شد.

.

❌ حزبی که با حمایت انگلیس این روباه پیر بنیان گرفت و پس از  تشکیل رژیم غاصب اسرائیل ؛ توسط سران جریان صهیونیسم، به عنوان دین به رسمیت شناخته شد و نخستین معبد بهائیان را به نام مشرق الاذکار برایشان بنا کردند . 


❌ بهائیانی که با سیستم های جاسوسی ارتباط تنگاتنگی داشته و دارند و زمینه ساز حضور یهودیان صهیونیست در اسرائیل شدند.

.

❌ عزیزانم !


اجازه ندهید هویت تان، دین تان و فرهنگ تان آلوده بازیهای کثیف سیاسی لیبرال مسلکان کاخ نشینی شود که نه دغدغه میهن مارا دارند و نه دنیای ما و نه نگران آخرتمان هستن !!


❌ ️استفتاء از رهبر انقلاب درباره فرقه «بهائیت»


مقام معظم رهبری درباه فرقه بهائیت می‌فرمایند : 

« آنها نجس و دشمن دین و ایمانِ شما هستند.»


❌ ایشان در پاسخ به استفتاء دیگری تأکید می‌کنند :

« از هرگونه معاشرت با این فرقه ضاله مضلّه، اجتناب نمایید.»


امیررضا آل حبیب



نظرات  (۱)

سلام واقعا آموزنده بود ممنون
پاسخ:
سلام
سپاسگزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی