بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

اگر زمانی برای فتح اندلس از دخترکان مسیحی بزک کرده استفاده کردند اکنون از دختران و زنان مسلمان و تحت عنوان هنرمند و روشنفکر بهره گرفته اند.

.

شهید مطهری میگوید :"هیچ گاه مرد به طبع خود مایل نبوده حائلی میان او و زن وجود داشته باشد و هر وقت که این حائل از میان رفته آن که برنده بوده مرد بوده است و آنکه باخته و وسیله شده زن. امروز که مردان موفق شده اند با نام های فریبنده آزادی و تساوی و غیره ,این حائل را از میان ببرند,زن را در خدمت کثیف ترین مقاصد خویش گرفته اند.بردگی زن,امروز به چشم میخورد,که برای تأمین منافع مادی یک مرد در یک مؤسسه تجاری خود را صد قلم برای جلب مشتری مرد می آراید و به صورت مانکن در می آید و شرف خود را در ازای چندرغاز حقوق میفروشد.

.

و اینک این بردگی در دنیای به اصطلاح هنری به وضوح به چشم میخورد اینکه زنی تحت عنوان نقش اول و یا آخر در یک جشنواره سکولار مآبانه شرکت کند و با خواست آنها لباس بپوشد و ژست بگیرد و راه برود و تمام این شوها تنها تأمین کننده خواست مردانی باشد که آلوده سیاست بازیها و روشنفکریهای وطن فروشانه خود هستند.

.

امروزه دشمن به خوبی دریافته است که برای تسلط بر مملکتی ابتدا باید بر زنان آن جامعه مسلط شد و با تبرج زنانه دامهای شهوانی را در برابر جوانان گستراند. جوانی که به علت سیاستهای غلط دولتها هم ضعف عقیدتی دارد و هم مشکل معیشتی و هم رویگردان از ازدواج .


وقتی در جامعه ای بذر شهوت و التذاذ جویی پاشیده شود عملا ذهن تخدیر میشود و جوانی که تمام انرژی و شادابیش میبایست صرف در علم و تحصیل و پیشرفت و عبادت و تشکیل خانواده شود ,در چاه ویل شهوات سقوط میکند و فرجامش یا خودکشیست و یا دین ستیزی.

.

.

پروتکل شماره چهار یهود میگوید :


اجتماع زمانی سعادتمند خواهد بود که دیندار باشد و به رهبری روحانیت گام بردارد ولی هر چه مردم از دین دور شده و به اصطلاح متمدن تر شوند به سود ما خواهد بود,به همین دلیل ما باید عقده ی خداپرستی را از ذهن مردم بیرون کرده و آنها را به سوی مادیّت سوق دهیم !!

.

.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی