بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

قسمتی دیگر از ذبح حجاب خانم های چادری در اینستاگرام 


با عرض سلام و احترام,خواهش می کنیم که تا آخر بخوانید,خصوصا خواهر های گرامی: تا چند سال پیش ما آدم ها برای چاپ نگاتیو دوربین های عکاسیمان بیشتر از ذوق, دلهره داشتیم. که مبادا عکس ها دست نا اهلش بی افتد و سفره ی عفتمان به یغما برود. و امروز می‌شود با داشتن آدرس صفحه‌ات، بدانیم دیشب شامتان چه بوده؟ آخرین لباس و روسری که خریده‌ای چه رنگی است؟ آخرین هدیه‌ای که گرفتی، چه بوده؟ دیشب با دوستانت کجا بودی؟ چه خوردی؟ و ... عکس‌های محجبه خود را به نامحرمان ناکجا آباد ارسال می‌کنی و مذبوحانه افتخار می‌کنی به چادری بودنت! آنوقت با تبختر و تفاخر فریاد می‌کشی «من حجاب را دوست دارم»!!! وا اسفا که در تفهیم مسئله حجاب موفق نبودیم. وا اسفا که خانم چادریِ ارزشی ما حیا را و عفاف را بالاتر و ضروری تر نداند! ابا دارم که بگویم اگر با همین روند, تبلیغاتمان برای حجاب پیش برود باید فاتحه ی فلسفه ی حجاب را بخوانیم و باید بگوییم وا اسلاما!!! 


خواهر گرامی من و شما چه ساده انگارانه خیال کردیم رسالت ابزارهای ارتباطی برداشتن فاصله میان ما و دوستانمان است غافل از آنکه این ابزارها همراه با حذف فاصله‌های ارضی، حریم سماوی ما را برچیدند! در هر صورت دست‌ مریزاد خواهران ارزشی، خسته نباشید برادران ولایی، خداقوت بچه‌های دغدغه مند تشکل‌ها، تبارک الله بچه‌های هیئت! چه بد بند حجاب را به آب دادید و حریم حیا را به باد!

پ.ن: کاش به جای کمپین من حجاب را دوست دارم که مروج این ضد حجابی ها و همچین جایی برای چادری های بد حجاب هم شد کمپین من عفاف را دوست دارم راه می افتاد!!! خواهر گرامی حجاب فقط چادر نیست,چادر یک حجاب برتر است,یادمان نرود قبل از چادر سر کردن باید یک مشت حیا و عفاف را برداشت... چادر یادگار حضرت فاطمه زهرا(س) است بیایید حرمتش را نگه داریم و به آن احترام بگذاریم...


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی