بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

سقوط اخلاق انسانی به بهانه آزادی

| شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

1395/6/6


 سقوط اخلاق انسانی به بهانه آزادی


قسمت 1

♦️پرده اول: پروژه عریانی از اوایل قرن بیستم در غرب استارت زده شد و در اواخر قرن بیستم به بسیاری از اهداف از پیش تعیین شده رسید بلاخص پس از جنگ جهانی دوم و رشد رسانه های تصویری غرب در بین مردم، توانست زنان بسیاری از جوامع را که قرن ها خود و اجداد آنها با پوشش کامل بودند تغییر سبک پوشش دهد و آرام آرام کارکرد لباس را از پوشاندن بدن به نمایاندن بدن تغییر دهد و عریانی در جوامع نهادینه کند امروزه برخی بانوان جوامع غربی و شرقی و با لباسی که اکثرا بدن برهنه است و یا با لباس بدن نما تردد می کنند..

 خیابان ها، کانال های تلویزیونی ماهواره ای و سایت ها و.. شاهد این ماجرا هستند این تغییر رویه انسان را یاد منش زندگی در حیوانات میاندازد که آنها عریانی را از دیرین زمان تجربه کردند آنها غیر از مو و پری که قسمتهایی از بدنشان را می پوشاند پوشش دیگری از گذشته نداشتند اما امروز بشر با تفکر غربی به جایی رسیده که بعضا بدون پوشش نیز می تواند در انظار حاضر می شود!!


♦️پرده دوم: همسوی پروژه عریانی در زمانی که نتایج پروژه و تغییر نوع پوشش در جوامع غربی و شرقی مشهود بود در اواسط قرن بیستم پروژه دوم بی بندوباری جنسی استارت زده شد و در این زمینه نیز متاسفانه غرب موفق بوده که آمار بی بند و باری جنسی هر روز بیشتر کند و امروز تعداد زیادی انسان نما به این توانایی رسیده اند حتی در ملاء عام و جلوی دوربین ها اعمال جنسی انجام دهند و از کسی شرم نکنند سایت ها و کانال های پورن و حتی بعضا خیابان های جوامع غربی شاهد این مدعا هستند البته این رفتار در گونه ای از حیوانات سابقه داشته و بعضی حیوانات از دیرین می توانستند بدون شرم از کسی در هر جایی و با هر کسی اعمال جنسی انجام دهند! و غرب تنه به تنه این گونه از حیوانات زده!!


♦️پرده سوم: غرب با موفقیت در دو پروژه گذشته متاسفانه در ابتدای قرن 21 وارد عرصه ای شده که حتی در هیچ حیوانی در گذشته سابقه نداشته آن همجنس بازی است زیست شناسان این رفتار را حتی در حیواناتی مانند خوک نیز ندیده و گزارش نکرده اند!!

 حال غرب با تبلیغات گسترده و هزینه های فراوان تلاش می کنند پای جوامع را در باتلاقی عمیق تر از منجلاب های گذشته باز کند!!

در این سری از پست های "سقوط اخلاق انسانی به بهانه آزادی" می خواهیم چگونگی این پروژه و علل و آثار آن را بررسی کنیم


با ما باشید...


 قسمت دوم 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی