خبر فوری و بسیار مهم:

ژورنال نیچر(nature) خبر کشف فسیلی رو اعلام کرده است که 220 میلیون سال قدیمی تر از تاریخیست که دانشمندان فکر میکردند حیات آغاز شده است!!! این کشف تفکر خداناباوران درباره ی پیدایش حیات رو به چالش کشید.( این خبر 31 آگوست 2016 یعنی 19 روز پیش در ژورنال نیچر اعلام شده است)

تحلیل این خبر 5 روز پیش( 14 سپتامبر 2016) در سی ان اس نیوز آمریکا(CNS NEWS) این چنین منتشر شده است:

⏪کشف فسیل جدید باعث شد که توضیح منشا حیات برای داروینیست ها بسیار سخت تر از گذشته شود. برای پی بردن به اشتباه داروینیست ها در توضیح شکل گیری حیات، این مثال را در نظر بگیرید:

✍فرض کنید یک شیمی دان و یک فیزیک دان و یک اقتصاد دان در یک جزیره گیر افتاده اند و تنها غذایی که دارند یک کنسرو است و به دنبال را حل برای باز کردن کنسرو هستند. شیمی دان  پیشنهاد میدهد که به کنسرو حرارت داده شود تا در اثر حرارت متورم و باز شود، فیزیکدان پیشنهاد میدهد که کنسرو را از ارتفاع پرتاب کرده که در اثر انرژِی جنبشی باز شود اما اقتصاد دان پیشنهاد میدهد که از در باز کن استفاده کنند! راهی که داروینیست ها برای توضیح پیدایش حیات ارائه میدهند مثل راه حل اقتصاد دان ( اشتباه) است زیرا همان گونه که برای باز کردن کنسرو به وجود داشتن یک اهرم ( در باز کن) احتیاج بود اما اقتصاد دان این امر را در نظر نمیگرفت، دقیقا همینگونه برای پیدایش حیات نیز به یک اهرم نیاز هست که #داروینیست ها این موضوع را در نظر نمیگیرند و از این موضوع میگذرند!

✳️داروینیست ها در پاسخ به نحوه ی پیدایش حیات مجبورند که بگویند حیات با "یک سلول خود-تکرار شامل اطلاعات در قالب کد های ژنتیکی" آغاز شده است اما سوال مهم این است که اهرم معجزه گونه ی آن از کجا آمده است؟

🌹این کشف جدید باعث شده است که توضیح چگونگی پیدایش اولین سلول ها توسط تئوری داروین بسیار سخت تر شود. فسیل کشف شده توسط دانشمندان استرالیایی در گرینلند قدیمی ترین آثار زندگی است که تاکنون کشف شده است. تیمی از دانشگاه (Wollongong) یافته هایشان را در ژورنال نیچر به تازگی منتشر کرده اند که نشان میدهد که منشا حیات به 3.7 میلیارد سال پیش برگردد ( یعنی 220 ملیون سال قدیمی تر از تاریخی که دانشمندان فک میکردند حیات آغاز شده است).

📝بر اساس مدارک زمین شناسی، 3.7 میلیارد سال پیش زمین تحت بمباران شدید اسیدی بوده و غیر قابل سکونت بوده است و زمان خیلی کمی برای تکامل(فرگشت) وجود داشته است. این موضوع شبیه این است که بگوییم حیات یک شبه به وجود آمده است! همچنین اگر طبق ادعای داروینیست ها حیات خود به خود و حتی در سخت ترین شرایط به وجود آمده پس چرا دانشمندان هنوز به تولید حتی یک سلول از مواد شیمیایی خام در آزمایشگاه نزدیک هم نشده اند! ( اگه مواد شیمیایی خام خود به خود کنار هم قرار گرفتند و سلول زنده شکل گرفت پس چرا دانشمندان هنوز نمیتوانند همان مواد شیمیایی خام را کنار هم قرار دهند و سلول زنده بسازند)

✅چیزی که الان داروینیست ها با آن روبه رو شده اند این است که این فسیل کشف شده منشا حیات را به خیلی عقب تر از تاریخی که فک میکردند حیات آغاز شده برده است و مجبورند که مانند اقتصاد دان فرض کنند که یک در باز کن کنسرو خود به خود وجود داشته!! هرچه دانشمندان فسیل های بیشتری کشف میکنند فهم این موضوع که چگونه حیات آغاز شده است سخت تر میشود.

📚این تحلیل که 5 روز پیش در سی ان اس نیوز آمریکا منتشر شده است را در لینک زیر ببینید:

📚همچنین لینک خبر کشف این فسیل که در ژورنال نیچر 19 روز پیش منتشر شده است را در لینک زیر ببینید:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است