بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

دلایل ملحدین و خداناباوران

| پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر


ملحد می گوید:


🔹تغییر گونه ها ۱۰۰ درصد صحیح است اما این امر (در طول میلیونها سال) اتفاق افتاده است طوری که اکنون نمی توان آن را اثبات یا مشاهده نمود.


🔸نظریه تکامل ناقص است و نواقص زیادی دارد (اما علم در آینده پرده از آن بر خواهد داشت).


🔺فسیل ها و دلایل و هزاران موارد برای اثبات درستی تکامل هست که هیچ یک از آنها را نمی شناسم و نمی دانم چگونه آنها را بیابم و مورد بررسی قرار دهم اما این امور در (آینده) آشکار خواهد شد.


🔹جهان از طریق (انفجار بزرگ) پدید آمد، البته نه بلکه من (نظریه ریسمان ها) را می پذیرم، نه، من نظریه ای را ترجیح می دهم که می گوید (موجوداتی فضایی ما را پدید آورده اند) یا شاید هم جهان، ازلی باشد که این نیز در (آینده) آشکار خواهد شد.


🔸همجنس بازی به انتخاب من نیست بلکه ژنی موجود در انسان است که علم، این ژن را در (آینده) کشف خواهد نمود.


🔻انسان می تواند که موجودی زنده را بیافریند اما اکنون نه بلکه در (آینده) خواهد توانست.


🔹اسلام پایان خواهد یافت اما در (آینده).


 سپس در پایان می گوید: من با قناعت کامل و از طریق علم نه از طریق ایمان کورکورانه ملحد شدم. 


_______________________

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی