بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

آیا آتش زدن پرچم آمریکا کار درستی است؟

| پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر


پاسخی کوتاه به کسانی که دلشان از آتش زدن پرچم آمریکا خون می شود!!


وقتی کشوری به مردم کشور دیگری رحم نمی کند و زنان و کودکانشان را به فجیع ترین وضعیتی کشتار می کند مردم آنجا حق دارند پرچم آن کشور را آتش بزنند. این توهین به مردم آن کشورِ ظالم نیست بلکه نوعی هشدار به آنهاست که جلوی ظلم دولتمردان خود را بگیرند.


مردم آن کشور ظالم هم اگر کنجکاو شوند و تحقیق کنند خواهند فهمید که دولتشان چه جنایتهایی کرده که ملتهای دیگر پرچمش را می سوزانند!!


واقعا نمی فهمم چرا وقتی مثلا کودکان یمن را با بمبهای خوشه ای آمریکایی می کشند یک "رفتار فرهنگی " است ولی اگر مادران همان کودکان ، پرچم آمریکا را آتش بزنند "بی فرهنگی" حساب می شود؟!!


اتفاقا اگر یک ملت مظلوم  از آتش زدن پرچم ظالم خودداری کند باید در شخصیت انسانی و غیرت خود تردید کند.


آتش زدن پرچم آمریکا به هیچ وجه یک کار عوامانه نیست بلکه یک شیوه شناخته شده و کاملا عقلانی برای اعتراض به ظلم و  استعمار است و همه جای دنیا در تظاهرات آزادیخواهانه ، پرچم استعمارگران را می سوزانند.


کشوری که به خودش حق می دهد کودکان یک کشور دیگر را با بمیهای خود تکه تکه کند ، باید این را بپذیرد که مادران آن کودکان ، پرچمش را به آتش بکشند 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی