بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

جنایت های داروینیسم و نظریه تکامل

| سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۱۰ ق.ظ | ۰ نظر


جنایتهای خرافات داروینیسم و نظریه تکامل .. بخش اول


http://s6.uplod.ir/i/00847/k6o4mi70p9uw.jpg



داروین چگونه برخی نژادهای بشر را اینگونه توصیف کرد که نزدیک ترین نژادها به حیوانات هستند و اینکه آنها به سمت جنگی حتمی برای نابودی آن (نژادهای حیوانی) پیش می روند؟


این مقاله را تقدیم کسانی می داریم که نمی دانند تکامل آنان را تنها بخاطر اختلاف چهره یا جمجمه هایشان با اروپاییان، در ردیف حیوانات یا شبهه بشرهای پست قرار می دهد!!


سر و صورت بزرگ، پهنی بینی یا پیشانی یا بینی دراز یا گونه های بزرگ یا فک بزرگ یا لب های بزرگ تو، تمامی این صفات و ویژگیها و تمایزات ملتهای بشر از هند و چین و بنگلادش گرفته تا عرب ها و سیاه پوستان و استرالیایی ها و سرخپوستان، همگی نزد داروین و نوادگانش در ردیف (نزدیکتر به حیوانات) قرار می گیرند چنانکه در کتاب داروین "اصل انسان" آمده است!!


متاسفانه اکثر کسانی که داروین را می شناسند درباره کتاب معروفش یعنی تنها (اصل گونه ها) تالیف سال ۱۸۵۹ میلادی شنیده اند (با اینکه این کتاب هم بلایا و خرافه گویی های بسیاری در خود دارد)...


اما آنان نمی دانند که داروین کتاب دیگری دارد که بسیار خطرناکتر، مصیبت بارتر و افراطی تر از کتاب اصل انسان است.


 1871م The Descent of Man, and Selection in Relation to Sex !! 


چرا که این، کتابی است که به خاطرش کشتارها و قتل عامهایی از طرف سفیدپوستان (یعنی نژاد برتر اروپایی) در حق میلیونها انسان در استرالیا و آفریقا و آمریکای شمالی و جنوبی انجام پذیرفت بر این اساس که آنان، بشری مثل خودشان نیستند بلکه در نردبان تکامل، پست تر می باشند!!


حتی تعدادی از آنان را اسیر کرده و در باغ وحشها قرار می دادند!!


این کتاب (اصل انسان) همراه با سایر نامه های خصوصی داروین، از جنایت های ضد بشری قلمداد می شود اگر عملا منادیان دروغین حقوق بشر امروزی در غرب برای داروین، تشکیل دادگاه می دادند او مجرم شناخته می شد.


شما را به خواندن نقل قول زیر دعوت می کنیم که می گوید:


"در آینده ای نه چندان دور در می یابیم که نژادهای متمدن انسان بصورتی تقریبا حتمی، نژادهای وحشی در جهان را نابود خواهند کرد و جایگزین وحشی ها خواهند شد!!

و در همین وقت به قول پروفسور شافوزین موجودات شبیه انسان نیز بدون شک نابود خواهند شد!! سپس شکاف بین انسان و بین نزدیک ترین هم پیمانانش بیشتر خواهد شد!! چنانکه به حالتی متمدن تر منتقل خواهد شد آنگونه که امید داریم!!  بلکه اگر شکاف با چیزی که بین کوکازیین و میمون پستی چون بابون بجای شکاف موجود کنونی بین سیاه پوست و استرالیایی و گوریل مقایسه شود بیشتر خواهد شد!!


متن انگلیسی:


"At some future period, not very distant as measured by centuries, the civilised races of man will almost certainly exterminate, and replace, the savage races throughout the world. At the same time the anthropomorphous apes, as Professor Schaaffhausen has remarked, will no doubt be exterminated. The break between man and his nearest allies will then be wider, for it will intervene between man in a more civilised state, as we may hope, even than the Caucasian, and some ape as low as a baboon, instead of as now between the negro or Australian and the gorilla".


منبع:


Charles Darwin (1871) The Descent of Man, 1st edition, pages 168 -169.


کوکازیان (caucasian) یا ( caucasoid) درواقع ملتهای اروپایی هستند (اروپا و غرب و آسیای میانه با شمال آفریقا)


منبع:


Pearson, Roger (1985). Anthropological glossary. R.E. Krieger Pub. Co. p. 79. Retrieved 21 July 2015


از جمله آنها، نژاد برتر یعنی انسان سفیدپوست اروپایی است که حق کشتن همه را دارد چرا که آنان در نردبان خرافی و مورد ادعای تکامل از او پایین تر هستند.


در نامه ها و یادداشت های خصوصی داروین که پسرش فرانسیس داروین پس از مرگ او انتشار داد می خوانیم که:


"متمدن تر از نژادهای کوکازیین، نژاد ترک را در نزاع برای بقا شکست دادند. در زمانی نه چندان دور به جهان بنگرید (تا ببینید) نژادهای متمدن، چه تعداد بی نهایتی از نژادهای پست را از جهان دور و محو خواهد کرد"!!


The more civilised so-called Caucasian races have beaten the Turkish hollow in the struggle for existence. Looking to the world at no very distant date, what an endless number of the lower races will have been eliminated by the higher civilised races throughout the world


منبع:


Francis Darwin, The Life and Letters of Charles Darwin, Vol. I, 1888. New York D. Appleton and Company, pp.285-286.


تکامل گرایان و ملحدین با این عبارات نژادپرستانه، اقدام به فجیع ترین جنایتهای جهان در طول فقط یک قرن کردند. و در مقالات آتی خواهیم دید که خرافات


تکامل و الحاد چگونه آنها را به قاتلان و خونریزان مبدل ساخته است.


_______________________________

مطالب مرتبط 

ارتباط کمونیسم و سوسیالیسم و کشتار ۱۲۰ میلیون انسان با داروینیسم







نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی