بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

جنایتهای خرافات تکامل و داروینیسم ۳ 


باغ وحشهای انسان "Human Zoo" و نمایشگاههای نژادها Ethnological expositions


مسلمانی که در بین مسلمانان زندگی می کند سپس او را می بینی که بدون تفکر، شبهاتی را بازگو می نماید که مثلا به رفتار اسلام با بردگان طعن میزند چه جاهل و احمق است!!

این بیچاره نمی داند که اسلام آمد تا تمامی بردگان را از ظلم اربابان و حکم قوی بر ضعیف نجات دهد، آمد تا به مسلمان امر کند که به برده اش از خوراکی که می خورد بخوراند و از آشامیدنی ای که می نوشد او را بنوشاند!! و از لباسی که می پوشد وی را بپوشاند (یعنی کاری کند که برده اش کاملا مثل او لباس بپوشد).


عجیب اینست که این گفته کماکان گفته ای تئوری است که کسی آن را اجرا نمی کند درست مثل تمام قوانین غربی در خصوص حقوق انسان پوشالین، که از هزاران سال پیش تا کنون هیچ کس اجرایش نمی کند!! بلکه مسلمانان و در رأس آنان پیامبر و صحابه وی آنرا به اجرا درآورده اند..


این، ابوذر غفاری است که عبایی همانند عبای خود بر تن برده اش می پوشاند و آنگاه که مردم به خانه اش می آیند شگفت زده می گردند و به او می گویند:


"ای ابوذر، اگر لباس غلامت را بگیری و خود بر تن کنی بهتر است سپس لباس دیگری بر او بپوشانی!! به آنان گفت: شنیدم که رسول خدا صلی الله علیه و سلم فرمود:

"کنیزان و غلامان برادران و خواهران شما هستند که خداوند متعال ایشان را زیردست شما قرار داده است .. پس هرکس که برادرش زیردست اوست باید غذایی را که خود می خورد به او بدهد و از لباسی که خود می پوشد بر تن او بپوشاند و هرگز بیش از توانشان از آنها کاری نخواهید. چنان که چنین کردید خودتان هم به آنان یاری رسانید". بروایت ابوداود در سنن و امام آلبانی آنرا صحیح دانسته و نیز در صحیح بخاری و مسلم شاهد دارد.


باذن الله بزودی مقاله ای کامل پیرامون وضعیت بردگان و کنیزان و غلامان در اسلام منتشر می نماییم که دهان هر کینه توزی را درمورد اسلام ببندد و البته مثل همیشه، کذابان را با افسار حقایق و اعداد و ارقام و اعترافات خود غربی ها به بند می کشیم.


اما اکنون...

به یکی از بدترین و سیاهترین برهه های تاریخ اروپا می پردازیم که با علم کردن آزادی انسان، به خودشان و مردم می خندند!! مقصود ما، همان برهه ی پس از نوشته های داروین است که به غیر از کوکازی ها -ساکنان اصلی استرالیا و آفریقا و آمریکای شمالی و جنوبی- حیوانیت بشر را بعنوان اصلی مسلم معرفی می کند!! چنانکه قبلا در کتاب داروین (اصل انسان) مشاهده نمودیم آنان را چنین برشمرده و گفته که کماکان نیز در مسیر تکامل از میمون به گوریل گام بر می دارند!!


بر این اساس...

تصور کن که تو انسانی هستی که در یکی از این اماکن به دنیا آمده ای و دارای خانواده و زندگی هستی .. سپس کسی می آید تا شما را شکار کند و به اروپا و آمریکا بفرستد تا شما را در قفس یا باغ وحشهایی همراه دیگر حیوانات قرار دهد که انسان غربی به تماشای شما آمده و برایتان غذا و میوه پرت کند همانطور که بسوی فیل و زرافه پرت می کنند تا از غذا خوردن شما لذت ببرند!!


(یک ملاحظه: تمام مقالاتی که مربوط به این مسئلۀ ننگین و شرم آور است دارای برخی عکسهای عریان است پس بدین خاطر از شما عذرخواهی می کنیم چون اینها را بعنوان سند ارائه می دهیم تا کسی ما را به دروغ و بهتان زدن به خرافه تکامل و داروین و افکار بیمارش متهم نسازد- اما به این دلیل هر لینکی را قرار نمی دهیم)


چنانکه در مقاله ای از سایت The plaid zebra در ۲۰ فوریه ۲۰۱۵ می خوانیم که:


(باغ وحشهای بشر درواقع یکی از اسرار شرم آور برای اروپا است، که تا دهه ی پنجاه قرن بیستم ادامه پیدا کرد)!!


Human zoos are one of Europe’s most shameful secrets, and only ended in the ’50s.


این، مقاله ای مستند به عکسهایی است که میزان حماقت عقل تکامل گرایان و باورمندان به خرافات آنها را نمایان می سازد و اینکه این خرافات خنده دار، در نهایت ایشان را به چه سرانجامی پیش می برد!!


و اکنون...

پاریس چطور؟! فرانسه چی؟! یعنی کشور سکولاریسم و حقوق انسان و آزادی ها؟!


حقیقت اینست که این مسئله در پاریس، تفاوت چندانی با جاهای دیگر نداشت، اگر چه وجه تمایز آنها طبق عادتشان فکر کردن به باسن و مقعد زنان بود!

(ما را ببخشید که این حقیقت تلخ را در روی کسانی که این مجرمان را تقدیس کرده و تاریخ سیاه آنها در قبال انسانها و آزادی ها را پنهان می دارند بیان می داریم).


شاید از برجسته ترین لکه های ننگین در پیشانی بشریت، فاجعه یک دختر بیست ساله بنام ساره باشد که از جنوب آفریقا ربوده شد -و این دختر بخاطر مشکلی ژنتیکی دارای باسن بسیار بزرگی بود- به همین دلیل همچون دیگر دختران مشابه او که ربوده شده بودند کالایی برای نمایش بطور کاملا برهنه در باغ وحشهای فرانسوی و همچنین در نمایشگاهها شدند، بلکه هنگام مرگش، مجسمه ای برهنه از او ساختند تا وضعیتش را یادآوری کنند و مجسمه را در موزه انسان Musee de l'homne در پاریس از سال ۱۸۷۴ تا سال ۲۰۰۲ میلادی قرار دادند، یعنی تا آنگاه که نلسون ماندلا بر بازگرداندن آن و پایان دادن به این وضعیت مصیبت بار اصرار ورزید، حال و وضعی که عاشقان فرانسه و شیفتگان خرافات داروینیسم و تکامل چیزی از آن نمی دانند!!


مقاله ای هست که این اقدامات فرومایه و ننگین باغ وحشهای انسان در پاریس را در تاریخ ثبت نموده که سایت messy nessy chic در تاریخ ۲ مارس ۲۰۱۲ میلادی آن را با این عنوان منتشر نموده است:

The Haunting ‘Human Zoo’ of Paris


البته چنانکه گفتیم مقالات زیادی در اینترنت وجود دارد که تماما همراه عکسها ثبت و نشر شده است که در آنها مشاهده می کنیم انسان اروپایی (کوکازی سفید، بالاترین مراتب تکامل در خرافه بافی های داروین و باورمندان بدان است) لذت می برد در آن حال که آنها تشابه طبیعت بکر را در باغ وحشهای بزرگ انسان (همان عقب افتادگان) مشاهده می کردند که دارند با حیوانات زندگی به سر می برند!!


این، اوج جلوه های تبعییض نژادی است که پرده از روی دیگر غرب بر می دارد که بعد از همه اینها با بی شرمی، شبهاتش پیرامون تعامل اسلام با بردگان را برای ما می فرستد (بردگانی که پیامبر و صحابه ایشان و مسلمانان آنان را آزاد نمودند و از میانشان بلال حبشی رضی الله عنه را برگزیدند تا بر فراز تمام مردم بالا رود و اذان سر دهد! و واقعا که چه کرامتی است).


این مقاله در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۱۴ میلادی از سایت popular resistance این عنوان را برگزیده است:


(عمیق ترین تبعیض نژادی و نژادپرستی: تاریخ فراموش شدۀ باغ وحشهای انسان)


Deep Racism: The Forgotten History Of Human Zoos


اینجا بایستی کلام خداوند متعال در قرآن را یادآور شویم که می فرماید:


"یَا أَیُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاکُمْ مِنْ ذَکَرٍ وَأُنْثَىٰ وَجَعَلْنَاکُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا ۚ إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاکُمْ ۚ إِنَّ اللَّهَ عَلِیمٌ خَبِیرٌ"  {الحجرات:۱۳}

«ای مردمان! ما شما را از مرد و زنی (به نام آدم و حوّاء) آفریده‌ایم، و شما را تیره تیره و قبیله قبیله نموده‌ایم تا همدیگر را بشناسید (و هر کسی با تفاوت و ویژگی خاص درونی و بیرونی از دیگری مشخّص شود). بی‌گمان گرامی‌ترین شما در نزد خدا متّقی‌ترین شما است. خداوند مسلّماً آگاه و باخبر است». 


و همچنین گفته پیامبرش محمد صلی الله علیه وسلم چنانکه در مسند امام احمد رحمه الله آمده که می فرماید:


"لا فضل لعربی على عجمی .. ولا لعجمی على عربی .. ولا لأبیض على أسود .. ولا لأسود على أبیض : إلا بالتقوى" «هیچ عربی بر غیر عرب فضیلت و برتری ندارد .. و نه غیرعرب بر عرب و نه سفید بر سیاه و نه سیاه بر سفید برتری ندارد جز بوسیله تقوا».


خلاصه: این تمایل (نژادپرستانه) که داروین در نهاد انسان اروپایی یا نژاد (سفید) عموما که (مترقی تر) و متکامل تر) است! کاشته و ریشه دار کرده: محرک عملی اکثر وحشی گریهای استعمار جهان توسط بریتانیا، فرانسه، اسپانیا و پرتقال بوده است!! چه بصورت ربودن و سرقت انسانها نمود یافته باشد یا در قالب تهاجم و تاراج خیراتشان و به بردگی کشیدن و بیگاری گرفتن آنان در کارهای خود تا سر حد مرگ بوده باشد.


اینگونه به سایر انسانها می نگرند که حیوانات هستند و تکاملشان مثل آنها کامل نگردیده است!! بلکه حتی هر انسانی که دارای بیماری، نقص یا عیبی است را به این لیست ملحق نموده اند (مثل شخص دارای جمجمه کوچک یا چشم بزرگ یا افراد کوتوله و...).


و چنان به سیاهان می نگرند که آنان به گوریل، نزدیک هستند (حتی نسبت به کسانی که پیشانی شان رو به جلو بوده و دارای بینی پهن هستند) و حتی دهها میلیون نفری که انسان اروپایی سفید بدون ذره ای وجدان، آنان را به قتل رساند آن هم با انگیزه این نظریه تکاملی که دیگران را به چشم حیوانات می نگریست!!


و امری عادی شد که سربازان استعمارگر، افراد را از استرالیا یا آفریقا و یا آمریکای شمالی و جنوبی بعنوان نمونه هایی (منحصر به فرد) بگیرند و بعنوان یکی از حیوانات عجیب برای انسان اروپایی به نمایش بگذارند!!


این فجایع، میراث داروین (نابغه!) است آنگاه که حدود یکسال در جزیره (ترا دال فویجو) در سواحل آمریکای جنوبی سپری کرد تا که سه نفر از اهالی فویجو را گرفته و در انگلیس برای مردم نمایش دهد!!


گمان کردند که تصرفات و عملکرد آن انسانها بیانگر (حیوانیت) آنها است!!

و فراموش کردند که آن انسانها در تاریکی غارها و جنگلها و نیز در سواحل برای هزاران سال در نهایت سادگی و به دور از مدنیت، زندگی کرده اند! پس مثلا منتظر چه چیزی از آنان بودند؟!

اینکه ماشین برانند؟!


و اینچنین پیوسته هزاران نفر انسان ربوده شده و به اروپا و آمریکا برده شدند تا آنان را به نمایش بگذارند یا آنها بکشند و برای تحقیقات یا سنجش حجم جمجمه و سرهایشان تشریح گردند و این کار برای دهها سال با نام علم و خرافۀ تکامل

ا


نجام پذیرفت!!


شاید مشهورترین فاجعه جهانی در این مورد، فاجعه و مصیبت جوانی آفریقایی بنام: اوتا بنگا باشد..


که إن شاء الله در مقاله بعدی به داستان او می پردازیم اما امروز به همین رسوایی فجیع خرافه تکامل به نام (داروین) و جنایتهایی که اندیشه های نابخردانۀ او بر سر بشریت آورده اکتفا می نماییم.


________________

مطالب مرتبط 

جنایت های داروینیسم و نظریه تکامل



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی