بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

جنایتهای خرافات داروینیسم و نظریه تکامل ۲



کمونیسم و سوسیالیسم و کشتار ۱۲۰ میلیون انسان!!


وقتی که از کمونیسم سخن می گوییم درواقع از بزرگترین مؤسس آن یعنی کارل مارکس Karl Marx (که مارکسیسم هم از اوست) و همچنین از انگلز Engels و پلیخانوف Plekhanov و لنین Lenin  و تروتسکی Tretsky و استالین stalin سخن می رانیم.


همگی آنها کتاب "اصل انواع" داروین را الهام-بخش خود و اندیشه مادی و الحادی خود در زندگانی قرار دادند!!

اینگونه که بقا تنها برای قویتر است هرچند که به کشتار و نابودی تمام مخالفان آن بینجامد!!


در سال ۱۸۷۳ میلادی، کارل مارکس یک نسخه از کتابش (سرمایه) Das kapital را برای داروین فرستاد و روی آن چنین نوشت که: تقدیم به چارلز داروین از طرف یکی از شیفتگان پر و پاقرص تو، کارل مارکس!!


To charles darwin on the part of his sincere admirer Karl Marx


 عکس:


بر این اساس، نتیجه می گیریم که مارکس تاثیر زیادی از افکار داروین و خرافات تکامل پذیرفته بود، خرافاتی که برای دور نمودن خدا و جایگزینی تصادف و بی نظمی بجای آن در پیدایش موجودات زنده و تنوع آنها، و نیز نزاع مورد ادعایشان برای بقا به نفع قویتر، روکش و پوشش علمی بر آن نهادند!!


پس آنجا که الحاد (یعنی انکار خالق متعال) آغاز شود کمونیسم هم آغاز می گردد!


یا چنانکه مارکس در عبارت مشهور خود که در یکی از پوسترهای شوروی بود گفته:

Communism begins where atheism begins


A Soviet poster ridiculing Judaism—as printed in the official government journal Atheist


و همچنین جوزف استالین..


نقطۀ تحول استالین به الحاد همان کتاب داروین و خرافات آنست: (اصل انواع)! و تمام این شواهد و قراین میان تکامل و الحاد به دهها مورد می رسد (آنطور که از اعترافات ملحدان مشهور مانند ویلیام پروفین و ریچارد داوکینز مشاهده نموده ایم) حال هر اندازه هم تلاش کنند مردم را به تمسخر بگیرند و ارتباط آن دو را انکار کنند!


نویسنده روسی ای. یاروسلاوسکی E. Yaroslavsky کتابی درباره استالین در اوج شهرتش و در زمان حکمرانیش نوشته با نام:


علامتهایی در زندگی استالین  Landmarks in the Life of Stalin


و در سال ۱۹۴۰ میلادی در روسیه چاپ و توزیع شد و در آن چنین آمده:


"در آغاز نوجوانی و در حالی که هنوز در مدرسه کلیسا دانش آموز بود عقل نقادانه و احساسات انقلابی نزد رفیق استالین به پختگی رسید چنانکه خواندن نوشته های داروین را آغاز کرد و ملحد شد"!!


At a very early age, while still a pupil in the ecclesiastical school, Comrade Stalin developed a critical mind and revolutionary sentiments. He began to read Darwin and became an atheist.


منبع:

E. Yaroslavsky, Landmarks in the Life of Stalin (Moscow: Foreign Languages Publishing house, 1940), pp. 8-12. 


بنابراین رابطه خرافه تکامل با الحاد روشن تر از آنست که از دید شخص عاقل پنهان بماند!


یکی از بیشترین کتابهایی که این رابطۀ صمیمی بین کمونیسم و جنایت هایش و بین تاثیرپذیری آن از خرافات تکامل و اتخاذ آن بعنوان برنامه اش از طرف بزرگترین پایه گذاران کمونیسم را اعلان داشت: کتاب دانشمند گیاه شناس کونوی زیرکل Conway Zirkle پروفسور دانشگاه پنسیلوانیا است که در سال ۱۹۵۹ میلادی با نام: تکامل، بیولوژیک مارکسی، و علم اجتماعی (Evolution, Marxian Biology, and the Social Scene) آنرا به چاپ رساند..


چنانکه چندین مورد مکاتبه بین مارکس و انگلز را در این کتاب به ثبت رسانده است از جمله:


"در ۱۲ دسامبر ۱۸۵۹ میلادی (فقط چند ماه پس از چاپ کتاب اصل انواع داروین) فریدریک انگلز به کارل مارکس نوشت که: داروین که اکنون کتابهایش را می خوانم عالی و شگفت انگیز است".


December 12, 1859 (only months after The Origin of Species was published), Friedrich Engels wrote to Karl Marx, "Darwin, whom I am just now reading, is splendid.


"و یکسال بعد (در دسامبر سال ۱۸۶۰) مارکس پدر کمونیسم به شرح ذیل با او مکاتبه کرد:

در خلال زمان حضورم برای محاکمه، و در این چند هفته اندک گذشته، انواع چیزها را خواندم، و نیز کتاب داروین را درمورد انتخاب طبیعی مطالعه نمودم. و با وجود اینکه در قالب زبان انگلیسی اصیل آنرا نگاشته اما این کتاب همان چیزیست که شامل اساسیات دیدگاه ما پیرامون تاریخ طبیعی می باشد".

About a year later (December 19, 1860), Marx, the Father of Communism, responded, "During my time of trial, these last few weeks, I have read all sorts of things. Among others, Darwin's book of Natural Selection. Although it is developed in the crude English style, this is the book which contains the basis in natural history for our


 view.


"اما به نسبت فردنالد لاسال (یکی از بنیان-گذاران سوسیالیست آ


لمان) در ۱۶ ژانویه ۱۸۶۱ میلادی نوشته که: کتاب داروین بسیار مهم است و بعنوان پایه و اساس علم طبیعی برای نزاع طبقاتی در تاریخ به من کمک کرد".


To one Ferdinand Lassalle, he wrote (January 16, 1861), "Darwin's book is very important and serves me as a basis in natural science for the class struggle in history." 


منبع:

Conway Zirkle, Evolution, Marxian Biology, and the Social Scene (Philadelphia: University of Pennsylvania Press, 1959), pp. 85-87. 


یعنی مارکسیسم، کمونیسم و سوسیالیسم همگی از چاه تاریک و گل-آلود خرافات تکامل و خیالبافی های بیمارگونه داروین سرچشمه گرفته و باعث مرگ میلیونها نفر انسانی شده که با فجیع-ترین اقدامات کشتار جمعی، قتل-عام و گرسنه گذاشتن عامدانه جان سپرده اند آن هم در نزاعی خیالی بین طبقات جامعه ای که در سایه ادیان با هم زندگی مسالمت-آمیزی را بدون مشکلی می گذراندند و فقیر و ثروتمند کنار هم بودند و همه آموزه های دین خود را انجام می دادند.


فقط مانده که به دو چیز مهم اشاره نماییم و آن دو عبارتست از:


اول: آنرا تقدیم می کنیم به همه کسانی که این گفته را مسخره می کنند که خرافه تکامل می گوید: انسان از میمون تکامل پیدا کرده است چنانکه در کتاب انگلز با عنوان (منطق جدلی طبیعت) The Dialectics of Nature مشاهده می کنیم و در آن بسیار از داروین نام برده و او را بعنوان پدر معنوی خرافات خیالی کمونیسم ستایش کرده است و نام یک فصل کامل از کتابش را چنین گذاشته که:

نقشی که کارگران در تحول از میمون به انسان بازی نمودند!!


The Part Played by Labour in the Transition from Ape to Man.


اما امر دوم و مهم اینست که:

هرکس که تحت تاثیر خرافات داروین و نظریه تکامل قرار گرفته است از مارکسیسم بگیر تا کمونیسم، سوسیالیسم و نازیسم و الحاد همگی تقریبا ۱۲۰ میلیون انسان را قتل-عام کردند:


۴۲.۶ میلیون انسان در عهد (جوزف استالین) روسیه

۳۷.۸ میلیون انسان در عهد (مائو تسه تونگ) چین

۲۰ میلیون انسان در عهد (آدولف هیتلر) آلمان

۱۰.۲ میلیون انسان در عهد (شیانگ کای شک) چین

۴ میلیون انسان در عهد (ولادیمیر لنین) روسیه

۳.۹ میلیون انسان در عهد هیدیکی توگو) ژاپن

۲.۳ میلیون انسان در عهد (پول پوت) کامبوج


این آمار را (چارلز فیلیپس) و (آلان اکسیلرود) در دایرةالمعارف تاریخی بزرگ خود که ۳ بخش و متعلق به سال ۲۰۰۴ است مستند آورده اند:

Encyclopedia of War



Encyclopedia of war-3 volume of set by charles philips and Alan Axelrod,2004.


منتظر ما باشید تا با جنایت های بیشتری آشنا شوید که مدافعان خرافه تکامل در پیج هایی با لباس علم تلاش می کنند که از خوانندگان و دنبال کنندگان خود پنهان دارند بلکه حتی ملحدین اینگونه می گویند که تکامل، پیشرفت، ترقی و تمدن است!!


__________________________

مطالب مرتبط 

جنایت های داروینیسم و نظریه تکامل











نظرات  (۳)

  • برادر بزرگ
  • اگه داروین مزخرف گفته پس پسا شگفتا لطفا کاری کنید بدن شما تحت تاثیر عواملی محیطی تکامل پیدا نکنه تا بدن شما دچار خرافات تکامل و انتخابات طبیعی نشه در ضمن برچسب زدن به اسم ملحدین باعث نمیشه بار فوحشی که شما به دیگران میدید کم بشه اگه دیگران ملحد هستن شما هم یه مشت خرافاتی دنبال روغن بنفشه و خورشیدی که تو گل غروب میکنه هستید

  • برادر بزرگ
  • اگه داروین مزخرف گفته پس پسا شگفتا لطفا کاری کنید بدن شما تحت تاثیر عواملی محیطی تکامل پیدا نکنه تا بدن شما دچار خرافات تکامل و انتخابات طبیعی نشه در ضمن برچسب زدن به اسم ملحدین باعث نمیشه بار فوحشی که شما به دیگران میدید کم بشه اگه دیگران ملحد هستن شما هم یه مشت خرافاتی دنبال روغن بنفشه و خورشیدی که تو گل غروب میکنه هستید

    امروزه اعتبار نظریه تکامل مانند نظریه گردش زمین به دور خورشید معتبره و دلیل مخالفت شما ها به دلیل تعصبات دینیه.بعدش هم خود داروینیسم جنایت نکرد بلکه استعمارگران از آن برای تفرقه افکنی بین هوتو ها و توتسی ها سوءاستفاده کردند که همش دروغ بود.الان که علم شیمی پیشرفت کرده با علم شیمی میشه سلاح های شیمیایی ساخت.آیا دانشمندی که در مورد مواد شیمیایی تحقیق می کنه و یا اورانیوم کشف می کنه جنایت کاره یا کسی که با آن بمب شیمیایی و هسته ای میسازه و قتل عام میکنه؟از طرفی افرادی همچون استالین و مائو و کیم ایل سانگ هیچکدام اعمالشان را به نام بی خدایی انجام نداده اند،چون بر عکس کشیش ها و دینداران دینی نداشتند که بخواهند جنایاتشان را به نام آن انجام دهند و از روی تعصبات روی به اعدام جادوگران و کفرگویان بیاورند. این افراد برای حفظ قدرت دست به جنایا زدند،مگر همین جمهوری اسلامی و آل سعود عربستان برای حفظ قدرت دست به شکنجه و کشتار نمیزنند؟الان هم خیلی ها از کمونیسم متنفرند چون انقلاب های سال۱۹۸۹ به ما نشان داد که کمونیسم حکومت خوبی نیست.ایدئولوژی کمونیسم فقط بی خدایی نیست بلکه اصلی ترین ایدئولوژی آن برابری همه مردم از لحاظ درآمد است.کمونیسم یک ایدئولوژی چپ گرایانه تندروئه و کلا تندروی تو هر چیزی بده.عقیده شما خلقت گرا ها خرافی هستش چون زیست شناسان میگویند که اگر قرار باشه که نسل انسان از یک پدر و مادر شکل گرفته باشه نیاز به یک نرخ جهش بالا و تقریبا غیر ممکن هستش.زیست شناسان با مطالعه کروموزوم ایگرگ آدمی که از نیای مشترک پدری به ارث میرسه با حوای میتوکندریایی که از نیای مشترک مادری به ارث میرسه فهمیدند که این دو اصلا در یک زمان زندگی نمیکردند و حداقل ۳۰۰۰سال اختلاف سنی داشتند!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی