بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

بیا تا بدانیم

(تاریخی،سیاسی،مذهبی،فرهنگی)

عقیم کردن ‌‌اجباری بر پایه نظریه تکامل

| دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۵۹ ب.ظ | ۱ نظر

جنایت های خرافات داروینیسم و تکامل


<<قسمت 5>>


(عقیم کردن ‌اجباری)


اگر سر و جسم تو این چنین می‌باشد از تکامل گرایان دوری کن!!


در ژانوی 2015 میلادی، نمایندگان پارلمان آمریکا با اعطای 25 هزار دلار به قربانیان جنایت عقیم کردن اجباری موافقت کرد، البته این امر پس از ماراتونی طولانی و نبرد قضایی شدیدی انجام پذیرفت، مسئله‌ای که دادگاه عالی آمریکا در سال 1927 میلادی قانون عقیم کردن اجباری را به منظور بهبود نسل در ایالت ویرجینیا تصویب کرده بود و تا سال 1979 میلادی ادامه یافت!


بیش از 30 ایالت در این برنامه وحشیانه وارد عمل شدند، برای "عقیم کردن اجباری" کسانی که آمریکا آن‌ها را این‌گونه برشمرد که:

"دارای صفات ژنتیکی نامطلوبی هستند یا از اختلال عقلی رنج می‌برند"!!


چنانکه به این بهانه، بیش از ۸ هزار نفر آفریقایی تبار و دیگران، مابین سال‌های 1920 تا 1970 عقیم شدند که یک سوم آنان، زنانی بودند که برای انجام عمل عضو دیگری به بیمارستان مراجعه کرده بودند! و تعداد کلی قربانیان به بیش از ۶۰ هزار نفر آمریکایی می‌رسد که برای دریافت غرامت تلاش می‌نمودند!!


این، داستانی عجیب و باورنکردنی است "نه فقط در وحشیگری و فقدان هرگونه انسانیتی عجیب است" بلکه از حد حماقتی وصف ناشدنی نیز فراتر رفته است، و اینثگونه به همراه داستان‌های دیگری ثبت می‌شود که نزاهت، مصداقیت، سودرسانی علم و نیز ارتباطش با تعالی بشر را زیر سوال برد!


بر حسب آنچه داروین در کتاب‌ (اصل انسان) مقرر کرد که گونه‌ها و نژادهای بشر متفاوت هستند و در نردبان خیالی تکامل حسب دوری و نزدیکی به حیوانات و گوریل قرار می‌گیرند (که پایین‌ترین آن‌ها سیاهان و سرخ‌پوستان، و بالاترین شان کوکازی های اروپایی است)


اما امر خطیرتر این گفته اوست که نژادهای والاتر و بالاتر بزودی نژادهای پست تر و پایین تر را از صحنه زندگی محو می‌کنند!!


انگار که با این گفته، چاقویی را به دست دیوانه‌ای می‌دهد سپس در را برایش باز می‌کند تا بی‌گناهان را در هم بدرد!!


فجایع و تراژدی‌های پیشین که در مقالات گذشته بیان داشتیم را بازگو نمی‌کنیم بلکه امروز با فاجعه جدیدی همراه 

می‌شویم که در آن، در کنار حذف فیزیکی بی‌رحمانه بیماران و معلولان، بسیاری از والدین نیز به‌صورت اجباری از داشتن فرزندان محروم می‌شوند تنها به این خاطر که "دانشمندان والامقام! تکامل‌گرا با خرافات خود" معتقدند که آنان کمتر تکامل یافته‌تر بوده و با عقول و بدن‌های خود باری بر دوش زندگی و طبیعت هستند!! به‌همین دلیل مطابق قانون جنگلی که داروین برای بشر وضع کرد، می‌بایست یا از شر آن‌ها خلاص شد و یا به‌صورت اجباری به بهانه بهبود نسل Eugenice، عقیم‌شان کرد!!


بعد از آن‌که داروین افکار بیمارش و خرافات تکامل انسان را استفراغ کرد برخی از تکامل‌گرایان شروع به احیای عادت جاهلی قدیمی کردند که مستکبران و دیکتاتوران امت‌هایی مانند روم و یونان و... داشتند.

 و آن اینکه:

1)برگزیدن نسل بزرگان و اشراف قوم (بهبود نسلی ایجابی)

2)متوقف نمودن تولید نسل تمام ضعیفان و مستضعفان هرچند از طریق عقیم کردن اجباری، زیرا کثرت آن‌ها در جامعه مقبول نیست(بهبود نسل سلبی)


اولین کسی که اصطلاح "بهبود نسل" را به‌صورت علمی بکار برد (فرانسیس گالتون) بود که در عصر او افکار مرگ‌بار داروین ظهور یافت (او در سال 1822 متولد شده و در 1911 مرده است) و این اصطلاح را برای اولین بار در سال 1865 میلادی در مقاله‌ای با عنوان "موهبت ژنتیکی و طبع" استفاده کرد.


او بود که تشویق به بهبود نسل از هر دو نوع ایجابی و سلبی نمود (یعنی برگزیدن به‌وسیله ازدواج بین افراد برتر  و متوقف ساختن تولید مثل افراد نامطلوب مثل معلولان و...) این افکار از طرف او انتشار یافت و به دیگران رسید تا این‌که آمریکا در ایالت‌های متعددی آن‌را به‌صورت عقیم کردن اجباری نژادهایی که تولید مثل و افزایش تعدادشان را نمی‌پسندید به اجرا درآورد (همانند تعدادی از مهاجران داخل خاک آمریکا و دیگران) تا جایی که در دوران هیتلر به اوج خود رسید!

سپس تدریجاً تا دهه هفتاد و هشتاد میلادی قرن گذشته در نتیجه بدنامی و رسوایی‌هایی که ببار آورد و بویژه این‌که با جنایت‌های هیتلر ارتباط یافت رو به زوال نهاد...


اما اکنون...


درنگ کوتاهی می‌کنیم تا 

مشاهده نماییم: هر یک از دو نوع، چه مصیبت هایی دارد؟! به‌ویژه بعد از این‌که اندیشه‌های "بهبود نسل" امروزه دوباره تحت پوشش استفاده از علم جدید ژن‌ها و تصرف در آن به منظور رسیدن به "انسانی برتر" بازگشته است!!


اما بهبود نسل "ایجابی" (تولید نسل بین انسان‌های برتر)

پس خرافات نژادپرستانه و کینه توزانه و بازگشت به برتری دادن ناحق برخی نژادها بر دیگران را تغییر داد اما باز هم روی برخی صفات سر و اندازه بینی و پیوند دادن بلندی قامت و رنگ پوست به هوش تاکید ورزید!!

 


📝در واقع شامل افکار بدتر و چندش‌آورتر و خلاف فطرت، حیا، مفاهیم همسرداری و سکونت می‌شود و هرگاه بر عقل‌ها چیره یابد آن‌را مبتلا به حماقت حتی اگر از دانشمندان باشند (البته این عادت الحاد و خرافه تکامل است)


برای مثال: 

در دهه هشتاد قرن گذشته، فیزیک‌دان دارندهٔ جایزه نوبل "ویلیام شوکلی" از تمام برندگان جایزه نوبل درخواست کرد که با گذاشتن مقداری از حیوانات اسپرمی خود، در بانک اسپرم مشارکت نمایند!!


تا بدین گونه هر زنی که صلاحیت دارد نقش خود را در قبال انسانیت به منظور بهبود نسل جنس بشری از طریق تلقیح از بانک اسپرم برای افراد برتر و نابغه به انجام رساند!!

اینجا "هرمان ج. مولر" به ذهن می‌آید که از مهمترین شیفتگان این نوع از فریب بشری و تأسیس بانک‌های حیوانات اسپرمی بدون هیچ‌گونه مانع اخلاقی یا دینی یا ارزشی یا انسانی بود (انگار که آن‌ها برای دستیابی به بهترین حیوان کاملاً با حیوانات در می‌آمیزند)!!


مشکل این‌است که یکی از خطرناک‌ترین این اقدامات اگر عملاً ادامه یابد آنچنان‌که در بلند مدت خوابش را در سر می‌پرورانند، تحولی سهمگین برای تمایز و تقسیم بندی انسان‌ها به دو گروه است:


1)گروهی(نوزادانی بهبودیافته که غالباً ثروتمندانی هستند که حیوانات اسپرمی را خریداری کرده و به انجام عمل مبادرت می‌ورزند)! 

2)و گروه دیگر، بقیه انسان‌ها هستند که از این کار خودداری نموده‌اند یا از فقیرانی هستند که توانایی پرداخت هزینه این اقدامات جنون آمیز را ندارند!!


و بدین گونه بشریت دوباره به پست ترین شکل نژادپرستانه بین دو جنس یا دو نوع برگشت:

و تنها خداوند متعال می‌داند که قوی‌تر آن‌ها چه سوءاستفاده یا قتل عام یا کشتار و یا عقیم کردنی بر سر ضعیف تر می‌آورد!!


اما بهبود نسل (منفی) (عقیم کردن اجباری) که فاجعه است!


این فکر از همان ابتدا حول نابودی فقرا و ساکنان جهان سوم (به‌ویژه آفریقایی‌ها) می‌چرخد تا برای بزرگان موجود در نردبان تکامل، منابع طبیعی زمین را فراهم و ضمانت نماید، که این امر به‌واسطه هزاران عمل اجباری و بدون علم، زنانی که تحت عمل قرار گرفته و فریبشان می‌دادند با آغاز قرن بیستم انجام پذیرفت، سپس در دوران نازیسم و هیتلر اشکال دیگری به خود گرفت سپس رو به کاهش نهاد تا اینکه نزدیک دهه هشتاد محبوبیتش را از دست داد.


اما بار دیگر به‌صورت بومی در برخی کشورهای معین پا به عرصه ظهور نهاد و حاکمان آن کشورها به دلایل بسیاری غالباً از شعار مرزبندی نسل یا تنظیم خانواده یا رعایت سلامت زنان دم زدند!!


تکامل گرا "سر دیوید آتنبروگ" می‌گوید:

 "غذا دادن به ملت‌های جهان سوم را متوقف کنید تا تعداد ساکنان جهان کاهش یابد"

David Attenborough: Stop feeding third world nations to reduce population


لینک خبر:

http://www.infowars.com/david-attenborough-stop-feeding-third-world-nations-to-reduce-population/


بر این اساس می‌توان بسیاری از پروژه ها و دسیسه‌ها را به منظور کاهش نسل یا متوقف ساختنش به‌واسطه سوءاستفاده از جهل میلیون‌ها انسان ساده لوح در کشورهای جهان سوم یا کشورهای وابسته به تمایلات بزرگان تکامل فهمید!!


اینجا سخن از آلمان و آمریکا را به‌عنوان مثال تکرار نمی‌کنیم اما:


برای مثال در هند:

در ماه فوریه سال 2012 میلادی کلیپی از یکی از جراحان منتشر شد که در مدرسه‌ای در حومه اراریا از توابع ایالت بیهار هندوستان، عمل جراحی روی مردان و زنان انجام می‌داد که همگی عمل عقیم کردن بود و ظرف فقط دو ساعت به حدود 53 عمل رسید، البته بدون کادر پزشکی مجرّب و مکان تمیز و مناسب و وسایل مدرن یا داروهای عقیم کننده انجام پذیرفت!!

این قضیه به رسانه‌ها هم کشیده شد و در نهایت در اذهان عمومی با عنوان: "برنامه عقیم کردن اجباری زنان و مردان هندی" مشهور گردید..


و مسئله اساسی آن بود که این برنامه با پشتیبانی مالی حکومت بریتانیا به مقدار 166 میلیون پوند استرلینگ (واحد پول پادشاهی بریتانیا) به اجرا درآمد! و تعدادی نیز درنتیجه سهل انگاری پزشکی در این ماجرا جان سپردند!!


همین مشکل در پرو در دوران رئیس جمهور سابق فوجیموری اتفاق افتاد چنانکه پروژه "عقیم کردن اجباری زنان فقیر بصورت جمعی" مابین سال‌های 1995 تا 2000 میلادی به اجرا درآمد!! 

و حدود 300 هزار زن چه به‌صورت اجباری یا با فشار بر آنان یا شوهرانشان و یا بدون آگاهی آن زنان عقیم گردیدند..

و پیامدهای این مسئله در سال 2013 میلادی به منظور درخواست برای دریافت خسارت به‌شدت جنجال ساز شد. (که به راحتی می‌توان در اینترنت از آن اطلاع حاصل کرد).


🔍عجیب این‌است که خود اسرائیل (که نزد کوردلان و فاقدان عقل و وجدان، سمبل پیشرفت و مدنیّت و تمدن است) همین روش پَست (یعنی عقیم کردن اجباری) را بر زنان یهودی اتیوپیایی به اجرا درآورده است!

چنان‌که در وقتی که اسرائیل به افزایش جمعیّت خود برای اشغال کامل فلسطین نیازمند است امّا به افزایش تعداد یهودیان غیر اصیل (همچون این اتیوپیایی‌ها) از طریق ازدواج و تولید نسل آن‌ها تمایلی ندارد!!

به همین دلیل به اسلوب فریب و فشار عام‌دانه بر این زنان روی آورده است این‌گونه که پیش از سفر این زنان به اسرائیل، به آن‌ها داروی (دیبو پروفرا) می‌دهند با این عنوان که داروی پیشگیری از بارداری است! و هر زنی که از مصرف این دارو سر باز زند اجازه سفر به اسرائیل را نخواهد گرفت!!


در اینجا این زنجیره مقالات پیرامون خرافات داروینیسم و تکامل پایان‌

می‌یابد.



(ان‌شاءالله، این سلسله مقالات، به‌صورت کتابچه در خدمت شما عزیزان قرار خواهد گرفت)


و آخر دعوانا أن الحمد لله رب العالمین


ترجمه شده در:«رد شبهات ملحدین»

95/1/5


✾•┈┈••✦❀✦••┈

مطالب مرتبط 

جنایت های داروینیسم و نظریه تکامل



نظرات  (۱)

  • حسین عبدی
  • با  سلام،


     فصل اول کتابی با عنوان "سیر علمی پیدایش جانداران"(گونه ها) را تقدیم‌ میکنم که در این کتاب نظریه تکامل برای اولین بار به وضوح رد شده است این کتاب بزودی به شهرت جهانی میرسد. و کتاب بسیار مهمی است زیرا مطالب آن مستدل و جدید است. فایل پی دی اف بطور رایگان در اختیار شما قرار میگیرد میتوانید آن را از صفحه زیر دانلود کنید:

    http://ijadd.blogfa.com/post/3

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی